خبرگزاری کار ایران

نعمتی: شهر خودرو قوی‌تر از فصل قبل خواهد بود/ کار با گل‌محمدی باعث پیشرفت است

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۶۰۰

مدافع تیم شهر خودرو از دلایل ماندنش در این تیم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی‌ورزشی شهرخودرو خراسان، علی نعمتی در خصوص روند تمرینات تیم بزرگسالان شهرخودرو اظهار کرد: خوشبختانه شرایط خوبی داریم و چند روز است که تمرینات خود را زیر نظر کادرفنی آغاز کرده‌ایم. برای موفقیت همه تلاش خود را  به کار می‌بندیم و مطمئنیم که موفقیت‌های فصل گذشته تیم شهرخودرو خراسان در لیگ نوزدهم و به ویژه لیگ قهرمانان آسیا، ادامه‌دار خواهدبود.

وی افزود: با نظر کادرفنی بازیکنانی به تیم اضافه شده‌اند و بدون شک قوی‌تر از فصل قبل خواهیم‌بود. خوشحالم که این فصل هم زیر نظر یحیی گل‌محمدی، سرمربی بادانش و صاحب‌کارنامه فوتبال ایران به بازی ادامه می‌دهم.

نعمتی خاطرنشان کرد: همچنین باید از زحمات دکتر حمیداوی، مالک باشگاه شهرخودرو تشکر کنم که تلاش فراوانی برای آرامش تیم و فراهم شدن امکانات انجام می‌دهد. در این شرایط اقتصادی سخت که در جامعه به وجود آمده، واقعا کار سخت است اما ایشان زحمات فراوانی می‌کشد.

نعمتی در خصوص پیش‌بینی‌اش از لیگ نوزدهم گفت: با توجه به نتایج درخشانی که در لیگ هجدهم کسب کردیم، بدون شک کار سخت‌تری در لیگ نوزدهم در پیش داریم. همه به فوتبال شهرخودرو احترام گذاشتند و از همان هفته اول به خوبی می‌دانند که نباید ما را دست کم بگیرند. شخصیت بالایی در فوتبال ایران داریم و اجازه نمی‌دهیم که با روزهای خوب، فاصله بگیریم. در هر سه جام تمام تلاش‌مان را به کار می‌بندیم تا بهترین نتایج را کسب کنیم.

وی در رابطه با پیشنهاد تیم‌های مطرح لیگ برتر و تمدید ۴ ساله با شهرخودرو تاکید کرد: اینجا خانه من است و نمی‌خواهم به راحتی از شهرخودرو جدا شوم. فارغ از پیشنهادهایی که وجود داشت، دوست داشتم در استان خودم و در تیمی که آرامش دارم، به فوتبالم ادامه دهم. از تمدید قرارداد با شهرخودرو خوشحالم. کار کردن زیر نظر یحیی گل‌محمدی واقعا به پیشرفتم کمک می‌کند و از حضور در شهرخودرو راضی‌ام.

مدافع تیم فوتبال شهرخودرو تاکید کرد: از امسال نگاه ویژه‌ای هم به تیم ملی دارم. امیدوارم بتوانم با عملکرد خوب برای تیمم، اعتماد ویلموتس را جلب کنم و در فصل فوتبالی ۹۸-۹۹ ملی‌پوش شوم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز