خبرگزاری کار ایران

محمودزاده: 3 بازیکن سرباز ذوب‌آهن بعد از پایان خدمت باید به تیم خود بازگردند

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۵۴۶

مدیر کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت: هر بازیکنی که به عنوان سرباز در یک یگان خدمتی حضور دارد باید بلافاصله بعد از اتمام دوران خدمت سربازی اش به باشگاه ثابت و تحت قرارداد خود برگردد.

به گزارش ایلنا ،فریبرز محمودزاده در گفت و گو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد وضعیت سه بازیکن سرباز تیم ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: در مورد وضعیت بازیکنان سرباز در لیگ برتر باید بگویم هر بازیکنی که به عنوان سرباز در یک یگان خدمتی حضور دارد باید بلافاصله بعد از اتمام دوران خدمت سربازی اش به باشگاه ثابت و تحت قرارداد خود برگردد این مساله در مورد سه بازیکن سرباز ذوب آهن یعنی احسان پهلوان، دانیال اسماعیلی فر و مهدی مهدی پور هم صدق می کند. 

وی افزود: اگر یگان خدمتی برای بازیکن سرباز اضافه خدمت نیز در نظر بگیرد بازیکن در دوره اضافه خدمت نمی تواند دیگر برای آن باشگاه بازی کند و باید به قرارداد خود با باشگاه قبلی متعهد باشد.
 مدیر کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ تصریح کرد: سازمان لیگ اجازه تخلف را به هیچ باشگاهی در این زمینه نخواهد داد.

محمودزاده ادامه داد: حضور این سه بازیکن سرباز ذوب آهن در تراکتور و بازی آنها در فصل گذشته برای تیم تبریزی کاملا قانونی بوده و هیچ تخلفی در این زمینه صورت نگرفته است زیرا این بازیکنان به عنوان سرباز در یگان مربوطه خدمت مقدس سربازی را طبق قوانین مصوب جمهوری اسلامی ایران و مجوزهای صادره از سوی ستاد کل نیروهای مسلح انجام دادند.ذکر این نکته هم ضروری است که در دو فصل اخیر مجوزهای لازم از سوی این ستاد برای باشگاه تراکتور به صورت سالانه در خصوص جذب و استفاده  بازیکن سرباز صادر شده و برای فصل ۹۹-۹۸ نیز باید ابتدا مجوز از سوی ستاد کل نیروهای مسلح برای جذب بازیکن سرباز صادر شود. فصل گذشته بر اساس مصوبه ستاد نیروهای مسلح تراکتور مجاز به جذب ۵ بازیکن سرباز بود.

مدیر کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت: تصویب قوانین خدمت مقدس سربازی مربوط به نهادهای بالادستی نظام جمهوری اسلامی ایران است که همه باید به این قوانین احترام بگذاریم و فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال ایران نیز از این امر مستثنی نبوده و باشگاه ذوب آهن نیز در همین راستا این سه بازیکن را در اختیار باشگاه تراکتورسازی قرار داد که بعد از اتمام خدمت سربازی شان باید به باشگاه ذوب آهن برگردند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز