خبرگزاری کار ایران

مدیران استقلال به این تیم آمده‌اند تا پیشرفت کنند

زرینچه:نحوه برخورد با بازیکنان بزرگ درست نیست

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۵۳۰

کاپیتان سابق استقلال اعلام کرد اگر مسئولان این تیم امکانات را فراهم نکنند استراماچونی برف زمستان تهران را نخواهد دید.

به گزارش ایلنا،جواد زرینچه کاپیتان سابق استقلال معتقد است باید شرایط را برای استراماچونی مربی ایتالیایی فراهم کند تا وی بتواند تیم را به موفقیت برساند و در غیر این صورت او هم مانند شفر زیاد در استقلال دوام نخواهد آورد.

 شنیده می‌شود به خاطر استقلال ممنوع‌الخروج شده‌اید؟

یک بازی کثیف را شروع کرده‌اند. نه ممنوع‌الخروج هستم و نه مشکل دیگری دارم و تازه طلبکار هم هستم. سال 93 که با امیر قعله‌نویی در استقلال مشغول فعالیت بودیم قراردادم 150 میلیون بود که حتی مالیات آن را هم پرداخت کردم اما 70 میلیون آن را باشگاه پرداخت نکرد. زمانی هم که در هیات مدیره حضور داشتم به یک ماه نکشید که استعفا دادیم و رفتیم.

 شرایط استقلال را با آمدن استراماچونی چطور ارزیابی می‌کنید؟

باید ببینیم هنر این مربی چقدر است و آیا توانایی‌ به موفقیت رساندن استقلال را دارد یا خیر. معمولا تغییر و تحول را انجام می‌دهند تا تیم به موفقیت برسد. امیدوارم این اتفاق هم برای استقلال منشأ خیر باشد.

خیلی‌ها می‌گفتند  مسئولان استقلال باید خود مجیدی را سرمربی نگه می‌داشتند؟

به نظر من خیلی کار برای فرهاد سخت می‌شد چون انتظارات از استقلال بالاست و این تیم باید بعد از شش سال بالاخره قهرمان شود.

مجیدی هم به عنوان سرمربی تیم ملی امید انتخاب شد. خیلی‌ها می‌گویند او در تیم امید سوخت می‌شود؟

بالاخره مربیگری کار ساده‌ای نیست. امیدوارم تیم ملی امید موفق و کمیته فنی تعطیل شود. یعنی محصص و معینی به خانه بروند و استراحت کنند؛ این نشان می‌دهد که دیگر مدرک همه چیز نیست.

 در مورد استراماچونی؛ او از یک تیمی آمده که در فوتبال دنیا مطرح است. آیا این می‌تواند تضمین موفقیت در استقلال باشد؟

باید قبول کنیم اینترمیلان جزو تیم‌های مطرح فوتبال دنیاست و بالاخره استراماچونی هم در این تیم به مربیگری پرداخته است. اگر به او در استقلال امکانات ندهند و برایش یارگیری خوبی انجام ندهند مطمئن باشید برف زمستان را در تهران نخواهد دید.

 این روزها بازیکنان پیشنهادات سنگین به باشگاه‌ها ارائه می‌کنند. صحبت است شش و 9 میلیارد است!

 مخالف دادن این پول‌ها نیستم. در فوتبال حرفه‌ای، همین کنار ما در حوزه خلیج فارس این پول‌ها پرداخت می‌شود اما آنهایی که می‌گویند ما تعصب داریم باید یک جورهایی با شرایط تیم هم کنار بیایند چون در حال حاضر شرایط اقتصادی جامعه خوب نیست چه برسد به فوتبال اما این را هم باید قبول کنیم که دیگر گذشت آن زمانی که بازیکن به خاطر عشق به  استقلال می‌آمد. الان همه چیز در فوتبال حرفه‌ای است و قهرمانی هم یک سنی دارد و بعد از آن دیگر هیچ‌کس حتی حالت را نمی‌پرسد.

 پیروز قربانی هم قرار بود به عنوان مربی در استقلال فعالیت کند که این امر اتفاق نیفتادنظرتان چیست؟

قبلا هم گفته بودم سرمربی حق دارد خودش کادر فنی‌اش را انتخاب کند. شما دیدید بیژن طاهری در مصاحبه‌ای گفته شفر حتی تا سه ماه به او در تمرین محل هم نمی‌گذاشته. نوع برخورد با پیروز قربانی مناسب نبود. باید با مربی صحبت می‌کردند و سپس به قربانی می‌گفتند برای مربیگری بیاید. شاید خیلی‌ها هم با همین شرایطی که وجود داشت می‌ماندند اما قربانی چنین اخلاقی نداشت.

 عملکرد مدیران استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

به نظر من مدیران استقلال به این تیم آمده‌اند تا پیشرفت کنند. امیدوارم آنها بتوانند در کنار این همه شهرت، استقلال را به مسیر درست برسانند.

 خیلی‌ها می‌گویند این بازیکنانی که به استقلال آمده‌اند شرایط مناسبی ندارند؟

این بازیکنان آنقدرها هم بد نیستند اما باید قبول کنیم که بازی کردن در تیم‌های بزرگ و پرطرفدار سخت‌تر از تیم‌های دیگر است. آنها باید با تمام مسائل حاشیه‌ای تیم کنار بیایند و خودشان را با آنها وفق دهند. امیدوارم این بازیکنان بتوانند مشکلات استقلال را حل کنند.

 این روزها بحث کنار گذاشته شدن منتظری از استقلال به عنوان یک بازیکن باتجربه وجود دارد. این مسئله در زمان شما هم بود؟

نمی‌دانم در استقلال چه اتفاقاتی افتاده است اما این را می‌دانم که این نحوه برخورد از قدیم وجود داشته است. به جای اینکه مدیران آخر فوتبال بازیکنان بزرگ، دست‌شان را بگیرند به دلایل خیلی نامعلوم و ساده عذر بازیکنان بزرگ را می‌خواهند. این مسائل زمان ما هم وجود داشت اما این را بگویم که پژمان منتظری به عنوان بازیکنی که در دو دوره جام جهانی حضور داشته از نظر تجربه خیلی می‌تواند به استقلال کمک کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز