خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان:

عملکرد ملی پوشان جوان را در تورنمنت ترکیه ارزیابی می کنیم/ به دنبال پشتوانه سازی برای تیم ملی هستیم

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۲۴۰

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان از اردوی این تیم در ترکیه صحبت کرد.

به گزارش ایلنا مازیار میرعظیمی، سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیان کرد: اولین اردو آماده سازی تیم ملی را با هدف فرصت دادن به بازیکنان جوان و با استعداد بسکتبال با ویلچر کشورمان آغاز کردیم و به همین منظور نفرات برتر مسابقات لیگ و قهرمانی کشور و ملی پوشان تیم جوانان را به این اردو دعوت کردیم.

میرعظیمی ادامه داد: با این هدف در تورنمنت ترکیه حاضر می شویم که عملکرد ملی پوشان جوان را مورد ارزیابی قرار دهیم و در صورت امکان از حضور آنها در ترکیب نهایی اعزامی به مسابقات AOZ استفاده کنیم. خوشبختانه بازیکنان از انگیزه بالایی برخوردار هستند و در طول اردو تمام تلاش خود را برای انجام تمرینات به کار گرفتند.

سرمربی تیم ملی افزود: به لژیونرهایی که همراه تیم ملی در بازی های پاراآسیایی بودند به دلیل حضور در بازی های متعدد، استراحت دادیم تا با تمام توان و آمادگی کامل در اردوهای آینده تیم ملی حاضر شوند.

وی در مورد سطح آمادگی بازیکنان گفت: با توجه به اینکه مسابقات لیگ و قهرمانی کشور اواخر اسفند ماه سال گذشته به پایان رسید و از آن زمان تا کنون نزدیک ۳ ماه است که بازیکنان از اوج تمرینات دور بودند برنامه ریزی هایی انجام دادیم که ملی پوشان در این اردو با تمرینات مختلف به آمادگی نسبی دست یابند.

میرعظیمی تیم ملی عنوان کرد: پس از تورنمنت ترکیه، اردوهای آمادگی تیم ملی برای رقابت های AOZ را با حضور تمامی بازیکنان آغاز می کنیم تا ملی پوشان برای این مسابقات آماده شوند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان در پایان گفت: امیدوارم که تورنمنت ترکیه پیامدهای خوبی برای تیم ملی بسکبال با ویلچر ما داشته باشد و بتوانیم از بازیکنان جوان بیشتر استفاده کنیم تا پشتوانه سازی برای تیم ملی بزرگسالان انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز