خبرگزاری کار ایران

سلطانی‌فر: افراد شرور نباید وارد ورزشگاه‌ها شوند/ به قوانین انضباطی جدیدی در فوتبال نیاز داریم

asdasd
کد خبر : ۷۷۷۸۲۹

وزیر ورزش و جوانان در خصوص حوادث و درگیری‌ها در مسابقات فوتبال فصل گذشته صحبت کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر در نشست با سردار رحیمی رییس پلیس تهران و معاونین و فرماندهان تامین امنیت استادیوم ها ناجا و یگان ویژه گفت: ورزش عامل شادی و پر کردن اوقات فراغت حداقل پنجاه میلیون نفر از مردم ایران است و اجازه نمی‌دهیم عده‌ای فرصت طلب و تماشاگر نما به بهانه‌های واهی این وضعیت را بر هم بزنند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: برنامه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ با کمک پلیس و سایر نهادهای مسئول برگزاری لیگ آینده با کمترین تنش و تامین امنیت و آسایش تماشاگران باشد.

وی ادامه داد: خوشبختانه باشگاه‌ها برنامه های فرهنگی خوبی برای هواداران خود دارند و ایجاد کانون های هواداری مسئول کمک زیادی به حفظ فضای فرهنگی و مفرح استادیوم هامیکند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: افراد شرور و سابقه دار که هیچ گونه ارتباطی با ورزش و فوتبال ندارند نباید به استادیوم ها وارد شوند و با کمک قوه قضاییه و پلیس، هواداران بد سابقه اجازه ورود به استادیوم را نخواهند داشت.

وی گفت: الان موضوعی بنام لیدر نداریم همه چیز در اختیار کانون های هواداری زیر نظر باشگاههاست و فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بایستی در موضوع برگزاری مسابقه همراه پلیس باشد و در تعامل با یکدیگر اجازه آشوب طلبی را از عده ای معدود بگیریم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: فدراسیون فوتبال برای لیگ آینده قوانین انضباطی جدیدی را در نظر گرفته و همه ما از بازیکن تا مدیر عامل و هوادار برای صیانت از فضای ورزش کوشا باشیم.

مسعود سلطانی فر با تقدیر از تلاش های سردار رحیمی رییس پلیس تهران و همکارانشان در تامین امنیت ورزشگاهها گفت: استادیوم‌های ما باید در سراسر کشور به امکانات مورد نیاز تجهیز شوند و در این مورد و همینطور بلیط فروشی الکترونیکی و ساماندهی ورود تماشاگران به استادیوم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به همراه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور بایستی برنامه‌های خود را با دقت و سرعت به پیش ببرند.

مسعود سلطانی فر به نشست‌های معاونین و مدیران وزارت ورزش با مسئولان شورای امنیت کشور اشاره کرد و گفت: مصوبات این شورا برای همه اعضای آن از جمله فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و مدیران کل استانی لازم الاجراست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز