خبرگزاری کار ایران

احتمال واگذاری امتیاز باشگاه اروند خرمشهر به داماش گیلانیان

asdasd
کد خبر : ۷۷۷۲۱۴

تیم فوتبال داماش گیلانیان به احتمال بسیار قوی در فصل آتی به عنوان نماینده گیلان در لیگ دسته اول حضور خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، داماش گیلانیان تیم موفق فصل گذشته لیگ دسته دوم بود که با کنار گذاشتن تیم سایپا تهران به مسابقه فینال جام حذفی باشگاه‌های کشور راه پیدا کرد و البته به دلیل اتفاقاتی که در بازی پلی آف مقابل نیروی زمینی رخ داد، سر زبان‌ها افتاد.

لاجوردی پوشان شهر باران در بازی با تصمیمات مشکوک داوری برابر نیروی زمینی شکست خوردند تا نتوانند سهمیه شرکت در مسابقات لیگ دسته اول را علیرغم شایستگی به دست بیاورند. به دنبال همین اتفاق تلخ مسئولان باشگاه داماش قصد حضور در بازی فینال جام حذفی مقابل پرسپولیس را هم نداشتند و حواشی مختلفی پیرامون این باشگاه پدید آمد.

حالا چند هفته پس از قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی، مالک و اعضای باشگاه داماش که تیمداری‌شان در لیگ دسته دوم هم نامشخص بود به دنبال خرید امتیاز یک تیم لیگ دسته اولی هستند تا فصل آتی در این رده حضور داشته باشند. با اعلام سازمان لیگ چند تیم که بدهکاری سنگینی داشته‌اند در صورتیکه موفق به پرداخت معوقات خود نداشته باشند، حق تیمداری ندارند و باید امتیازشان را واگذار کنند.

از این رو، اولین گزینه مدنظر باشگاه داماش تیم فوتبال خونه به خونه بابل بود که در این راستا مذاکراتی هم شکل گرفت اما هواداران این تیم به محض خبردار شدن از این ماجرا خواستار ورود مسئولان شهری شده و مانع از توافق نهایی با مالک باشگاه خونه به خونه شدند.

دومین گزینه داماش برای خریداری امتیاز باشگاهداری در لیگ دسته اول تیم کارون اروند خرمشهر است که فصل گذشته مشکلات عدیده مالی داشت و در مقاطعی به همین دلیل شاهد تغییر سرمربی و بازیکنان خود بودند. از این رو مالک باشگاه داماش مذاکراتی را برای خرید امتیاز داشته و قرار است طی چند روز آینده در صورت توافق طرفین این معامله نهایی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز