خبرگزاری کار ایران

واکنش کولاکوویچ به مشکل بدنی تیم ملی والیبال

asdasd
کد خبر : ۷۷۷۰۵۷

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: این را قبول کنیم که این مسابقات فشرده و سخت است و تیم ها فشار زیادی را در بازی های زیاد تحمل می کند.

به گزارش ایلنا، ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران بعد از تحمل دومین شکست در پایان هفته چهارم مسابقات برابر فرانسه با حضور در نشست خبری گفت: به تیم خوب فرانسه تبریک می گویم و همینطور از شهرهای ارومیه و اردبیل به دلیل انرژی فوق العاده ای که به ما حتی در روز شکست دادند، تشکر می کنم. امیدوارم این حمایت به ما انگیزه و انرژی مضاعفی در ادامه راه بدهد. بابت این شکست عذر خواهی می کنم. فرصت قطعی کردن صعود را از دست دادیم و امیدوارم در بلغارستان با استفاده از تمام نیرو فرصت حضور در شیکاگو را به دست بیاورم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا تیم ما از نظر بدنی دچار مشکل است، عنوان کرد: همیشه وقتی که تیم شکست می خورد، نکات منفی بیشتر نمایان می شود اما این را قبول کنیم که این مسابقات فشرده و سخت است و تیم ها فشار زیادی را در بازی های زیاد تحمل می کند. تلاش بازیکنان از آنها انرژی زیادی گرفته است. از لحاظ فیزیکی مشکل داریم و همه تیم ها این مشکل را دارند. ما 10 پیروزی کسب کردیم و 3 بازی برای قطعی کردن حضور خود داریم. برای آماده سازی زمانی نداریم و برخی از بازیکنان خسته هستند. حتی در زمانی که می بازیم، باید ذهنیت زمان برد را داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز