خبرگزاری کار ایران

پورموسوی: سطح کلاس‌ها خیلی بالا است/ در حق استقلال خوزستان بی‌مهری شد

asdasd
کد خبر : ۷۷۶۵۰۶

سرمربی تیم جوانان در خصوص کلاس‌های مربیگری صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سیروس پورموسوی در حاشیه کلاس‌های مربیگری پیشرفته فوتبال ایران اظهار داشت: سطح این مسابقات بسیار بالاست و قرار بود زودتر از این‌ها برگزار شود ولی با تاخیر بیشتر از یک ساله برگزار شد. همانطور که دیدید اکثر سرمربیان با سابقه و کارنامه‌دار که در سطح لیگ برتر شاغل هستند در این دوره حضور پیدا کردند و این دوره خیلی می‌تواند مفید باشد.

وی در مورد تیم جوانان ایران هم گفت: یک تورنمنت 12 جانبه در روسیه داشتیم که تیم ششم شدیم و مسابقات خوبی بود و تجربه بچه‌ها بالاتر رفت و می‌تواند در آینده مفید باشد و به ما کمک کند. امیدوارم در ادامه بتوانیم روند رو به رشدی داشته باشیم.

پورموسوی در مورد دوری از لیگ برتر هم عنوان کرد: من پیشنهاد لیگ برتری داشتم ولی به خطار تعهدی که به تیم جوانان داشتم با تشکر از آنها و پوزش این پیشنهاد را رد کردم. بعد از مسابقات جوانان اگر پیشنهادی به دستم برسد روی آن فکر می‌کنم.

سرمربی سابق استقلال خوزستان در خصوص سقوط این تیم هم گفت: این تیم واقعاً حیف بود و به خاطر شیوه بازی‌اش علاقه مندان زیادی داشت ولی مدیران باشگاه در حقش بی‌مهری کردند و مشکلات مالی به قدری فشار آورد که این تیم در نهایت سقوط کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز