خبرگزاری کار ایران

فتحی: فوتبال ایران همانند فرهنگ ما به ایتالیا نزدیک است/ استراماچونی را با مطالعه و دقت انتخاب کردیم

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۹۱۵

مدیرعامل استقلال در مورد انتخاب استراماچونی به عنوان سرمربی استقلال صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال در ابتدا اظهار کرد: از رسانه‌ها و پیشکسوتانی که به این مراسم آمدند تشکر می‌کنم. برای من لحظه خوبی است که در خدمت شما هستم و در این لحظه می‌خواهم سرمربی تیم‌مان برای دو فصل آینده را معرفی کنم. مراسم، مراسم معارفه است و شاید دوستان مطبوعات سوال و جوابی داشته باشند و وقت را در اختیار آن‌ها می‌گذارم.

وی افزود: ابتدا چند نکته را می‌گویم. برای انتخاب آقای استراماچونی روزهای زیادی مطالعه و بررسی کردیم. از بین گزینه‌های مختلف که بدون اغراق 30 تا 40 گزینه بود به استراماچونی که یک مربی جوان با رزومه خوب است رسیدیم. او در بهترین و معتبرترین تیم‌های اروپایی حضور داشته و با روحیه جوانی و توانایی جوان‌سازی به استقلال آمد. فوتبال ایران همانند فرهنگ ما به ایتالیا نزدیک است و همیشه روابط خوبی با هم داشته‌ایم. سفیر ایتالیا در تهران هم در این جلسه حضور دارد.

مدیرعامل استقلال در پایان گفت: این ارتباط ورزشی و فوتبالی باعث افزایش ارتباطات بین دو کشور می‌شود و امیدواریم این ارتباط فوتبالی استحکام بیش‌تری به روابط دو کشور قدیمی با دو فرهنگ طولانی بدهد. فوتبال ایران و ایتالیا به هم نزدیک است و استقلال با توجه به لباس لاجوردی که می‌پوشد از نظر هواداران به ایتالیا تشبیه می‌شد. در دهه 80-90 استقلال را به آث میلان تشبیه می‌کردند و همیشه این قیاس وجود داشت. امیدوارم روزهای خوبی را در استقلال داشته باشیم. علاوه بر اینکه در عرصه قهرمانی موفق باشیم در برقراری نظم که تاکید هیأت مدیره است موفق باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز