خبرگزاری کار ایران

هایجک بزرگ پرسپولیس از استقلال؛ دشتی سرخپوش می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۷۲۵

بازیکنی که طی روزهای اخیر توافقش با استقلال به گوش می‌رسد در تیررس رقیب قدیمی آبی‌ها قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، علی دشتی یکی از بهترین‌های فصل گذشته تیم سایپا بود که به واسطه درخشش در پارس جنوبی جم در تابستان گذشته به جمع شاگردان علی دایی اضافه شد و روزهای موفقی را زیر نظر شهریار گذارند تا مورد توجه تیم‌های لیگ برتری قرار بگیرد و در بازار نقل و انتقالات مشتریان بزرگی داشته باشد.

استقلالی‌ها که خطر جدایی آیاندا پاتوسی به عنوان یک بازیکن خلاق و طراح را در خط میانی احساس می‌کردند زودتر از هر تیم دیگری وارد میدان شده و پای میز مذاکره نشستند. دشتی که علاقه‌ وافری هم به حضور در یکی از تیم‌های بزرگ لیگ ایران را داشت روند مذاکرات را مثبت پیش برد و با باشگاه استقلال به توافق نهایی دست پیدا کرد.

در این راستا گفته می‌شود قرارداد داخلی که دشتی با استقلال به امضا رسانده اگر تا یکم تیرماه رسمی نشود دشتی می‌تواند جدا شود و به عنوان بازیکن آزاد تیم دیگری را برای خود انتخاب کند.

پرسپولیس، رقیب دیرینه استقلال که چند روزی است با جدایی برانکو ایوانکوویچ وضعیت مناسبی ندارد، یکی از مشتریان بزرگ دشتی بود که در مسیر مذاکره با برانکو دور از دسترس آنها بوده و استقلال با این بازیکن سریعتر وارد مذاکره شد.

در حال حاضر پرسپولیس مایل است در صورت عدم عقد قرارداد رسمی دشتی با استقلال تهران این بازیکن خلاق را به خدمت گرفته و او سرخپوش شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز