خبرگزاری کار ایران

مربیانی که هنوز تیم فصل جدیدشان مشخص نیست؛

از دایی و قطبی تا کریمی و خداداد

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۳۲۴

چند سرمربی مطرح فوتبال ایران هنوز تیم فصل بعدشان مشخص نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در فاصله تعطیلات پیش از شروع لیگ نوزدهم برخی تیم‌ها ترجیح دادند تغییراتی روی نیمکت خود اعمال کرده و سرمربی جدیدی روی کار بیاورند و برخی تیم‌ها هم با سرمربی فصل گذشته خود ادامه فعالیت می‌دهند و چند تیم هم هنوز بلاتکلیف هستند و سرمربی فصل جدیدشان مشخص نیست. چهره‌های جدیدی مثل استراماچونی و دنیزلی هم در فصل جدید اضافه خواهند شد.

در این متن به بررسی وضعیت شناخته‌ شده ترین سرمربیانی که در حال حاضر بدون تیم هستند و مشخص نیست فصل بعد در تیمی حضور دارند یا بیرون گود می‌نشینند پرداخته‌ایم:

 

علی دایی

از دایی و قطبی تا کریمی و خداداد

نتایج خوبی با سایپا گرفته بود و تیم به روزهای خوبش برگشته بود ولی مشکلات مالی و عدم پرداخت معوقات باعث شد اوضاع نارنجی‌پوشان خراب شده و دایی در چند نوبت مصاحبه‌های تندی علیه سران باشگاه و کارخانه سایپا انجام داد و تذکراتی هم که به او داده شد افاقه نکرد تا در نهایت در یک تصمیم غیر منتظره دایی برکنار شده و ابراهیم صادقی جای او را بگیرد.

دایی در حال حاضر تیم ندارد ولی نامش در این مدت نزدیک نیمکت تیم‌هایی مثل تراکتورسازی و پرسپولیس شنیده شد. حالا تراکتور سرمربی جدید خود را شناخته ولی نیمکت پرسپولیس با جدایی برانکو خالی است و دایی هم یکی از گزینه‌های جانشینی اوست. باید دید در فصل جدید دایی را در لیگ برتر می‌بینیم یا نه.

 

افشین قطبی

از دایی و قطبی تا کریمی و خداداد

حضور او در میانه فصل روی نیمکت فولاد از اتفاقات غیر منتظره بود ولی در نهایت بعد از چند سال امپراتور را بار دیگر در ایران دیدیدم. هرچند همکاری قطبی و فولاد طولانی نشد و در نهایت جواد نکونام جای او را روی نیمکت تیم اهوازی گرفت. قطبی هم گزینه تیم‌هایی مثل تراکتورسازی و پرسپولیس بود و حالا هنوز هم صحبت از حضورش به جای برانکو است.

 

رضا مهاجری

از دایی و قطبی تا کریمی و خداداد

از مربیان خوب لیگ برتر در سال‌های اخیر است که همیشه با توجه به بضاعت تیمش نتایج قابل قبولی گرفته و در پدیده و ماشین‌سازی توانست عملکرد مناسبی داشته باشد ولی به دلایلی که هیچ وقت به طور دقیق مشخص نشد از جمع سبزپوشان تبریزی جدا شده و جایش را به رسول خطیبی داد. حالا مهاجری که می‌تواند گزینه مناسبی برای تیم‌های لیگ برتری باشد بدون تیم مانده و باید دید می‌تواند تا شروع فصل جدید به تیم دیگری برود یا نه.

 

مهدی تارتار

از دایی و قطبی تا کریمی و خداداد

او پس از چند سال حضور در پارس جم، صعود با این تیم به لیگ برتر، نتایج درخشان در لیگ هفدهم و حفظ این تیم در لیگ برتر در لیگ هجدهم در نهایت خودش تصمیم گرفت دیگر در پارس جم نماند و پیش از پایان فصل از این تصمیم خود خبر داد. در نهایت مسئولان پارس جم چندی قبل با فراز کمالوند برای جانشینی او به توافق رسیدند و حالا تارتار هم باید به دنبال تیم جدیدی در لیگ برتر یا لیگ دسته یک باشد.

 

فیروز کریمی

از دایی و قطبی تا کریمی و خداداد

فصل قبل در شرایط خیلی سختی هدایت نفت مسجد سلیمان را بر عهده گرفت و توانست به قول خود مبنی بر حفظ تیم در لیگ برتر عمل کرده و در کورس شانه به شانه با سپیدرودی‌ها به برتری برسد. البته بقای نفت مسجد سلیمان بیشتر به دلیل نتایج ضعیف سپیدرود رقم خورد و کریمی بدون حتی یک پیروزی در 5 دیدار توانست تیمش را در لیگ برتر حفظ کند. کار او و نفتی‌ها در نهایت به جدایی کشید و حالا هنوز سرمربی جدید این تیم معرفی نشده است.

 

خداداد عزیزی

از دایی و قطبی تا کریمی و خداداد

بعد از نتایج ضعیف با سپیدرود در ابتدای فصل قبل اولین مربی برکنار شده لیگ هجدهم لقب گرفت و بعد از آن دیگر رنگ نیمکت هیچ تیمی را ندید و الان هم یکی از مربیان بیرون مانده محسوب می‌شود و باید دید در نهایت موفق می‌شود هدایت تیم جدیدی را بر عهده بگیرد یا نه. خداداد این روزها مثل همیشه صحبت از دوری از فضای مربیگری به دلیل فراهم نبودن شرایط می‌کند ولی او پیش از این هم چنین مسائلی را مطرح کرده ولی در نهایت به فوتبال برگشته است.

 

علی کریمی

از دایی و قطبی تا کریمی و خداداد

او هم از جمله افرادی بود که همیشه خودش را به سرمربیگری بی‌میل نشان می‌داد ولی فصل هفدهم در نفت تهران و فصل هجدهم در سپیدرود فعالیت کرد و در نهایت هر دو پروژه او به قطع همکاری ختم شد. کریمی می‌تواند به واسطه محبوبیت خود گزینه جذابی برای تیم‌ها باشد و باید دید می‌تواند با تیمی به توافق برسد یا نه.

 

سایر گزینه‌ها:

از دایی و قطبی تا کریمی و خداداد

پرویز مظلومی این روزها پست سرمربیگری را رها کرده و عضو کمیته فنی استقلال در فصل گذشته بود و مشخص نیست می‌خواهد بازهم به نیمکت برگردد یا سمت‌های کم دردسرتر این چنینی را ترجیح می‌دهد. صمد مرفاوی هم بیش از یک سال است که بدون تیم است و می‌تواند گزینه‌ای برای تیم‌های بدون مربی باشد. گزینه‌های دیگری مثل محمد علوی و کریم بوستانی هم هستند که فصل گذشته در مقاطعی تیم‌داری کردند و حالا بیرون گود هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز