خبرگزاری کار ایران

ایرج عرب در پایان جلسه فوق العاده در باشگاه

بلیت برگشت برانکو ایوانکوویچ را گرفته‌ایم/ به مربی دیگری فکر نمی‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۱۸۸

مدیرعامل پرسپولیس از امیدواری برای بازگشت با توجه به تامین منابع مالی برای مطالبات او خبر داد.

به گزارش ایلنا، در شرایطی که طی روزهای اخیر باشگاه با انتشار خبرهایی مبنی بر تامین منابع مالی مطالبات برانکو ایوانکوویچ خود را در این قضیه فعال نشان داده، هنوز این مبلغ در حساب سرمربی کروات واریز نشده است. ایرج عرب، مدیرعامل پرسپولیس درباره آخرین وضعیت ادامه همکاری با برانکو بعد از اخبار مربوط به فسخ قرارداد این مربی گفت: همانطور که قبلا هم گفته بودیم، ایشان نامه‌ای داده بودند که ما مطالبات ایشان و پیش پرداخت فصل آینده را تا روز سه شنبه به او پرداخت کنیم (پیش از این روز موعد مهلت برانکو از سوی باشگاه دوشنبه اعلام شده بود). این مبلغ فراهم شد و طی دو فقره نامه به ایشان اعلام کردیم که آن را تحویل بگیرند. هم پول خودشان هم کادرفنی و همه چیز را تحویل بگیرند و ارز آن کاملا آماده است. 

وی ادامه داد: نامه به دست ما رسید و ما اعلام کردیم شما قرارداد دارید. شما خدمات زیادی برای باشگاه داشتید و ما همچنان خواستار ادامه همکاری هستیم و وجه شما آماده است و بیایید بگیرید. 

عرب درباره میزان مطالبات برانکو ایوانکوویچ گفت: طبق چیزی که ایشان در نامه آورده بودند، بر اساس درخواست ایشان بدون یک ریال کم و زیاد. حرفه ای نیست ما عدد آن را اعلام کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس درباره اینکه چقدر امیدوار به بازگشت برانکو ایوانکوویچ هستند گفت: ما قطعا امیدواریم ایشان بازگردند و ما قرارداد رسمی با ایشان داریم. از نظر ما این قرارداد پابرجاست و به هیچ وجه فسخ را نمی‌پذیریم. تا 18 ژوئن با ما توافق کرده بودند و امیدواریم بازگردند. 

وی درباره پیشنهاد باشگاه الاهلی عربستان گفت: ما به این موضوعات غیر رسمی توجه نمی کنیم. ما طبق مهلتی که ایشان تا 18 ژوئن داده بودند و همچنین قراردادی که داریم در انتظار بازگشت ایشان هستیم. ما دو روز قبل از اینکه این مهلت پایان یابد، مبلغ را تامین کردیم و آماده پرداخت هستیم.

مدیرعامل سرخپوشان در پاسخ به اینکه گفته می‌شود بندی درباره جدایی برانکو ایوانکوویچ در قراردادش وجود دارد گفت: هیچ بندی برای جدایی وجود ندارد.

عرب در واکنش به اینکه در قرارداد کادر خارجی برانکو بندی وجود داشته که در صورت عدم پرداخت مطالبات تا دو ماه، آنها قادر به فسخ قرارداد هستند گفت:آن برای زمانی بود که نامه آخر وکیل ایشان نمی آمد. وقتی نامه دادند که مهلت دادند این بند دیگر اعتبار ندارد.

مدیرعامل پرسپولیس در پایان درباره اینکه چقدر برای بازگشت او امیدوار هستند گفت: طبق توافقی که داشتیم بلیت برگشت ایشان را گرفتیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز