خبرگزاری کار ایران

آیاندا راهی بلژیک می‌شود؛

پاتوسی قربانی اشتباهات مدیریتی و مالی استقلال

asdasd
کد خبر : ۷۷۳۹۰۳

هافبک آفریقایی فصل گذشته استقلال تهران به احتمال بسیار زیاد راهی بلژیک خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، یکی از بازیکنان مطرح استقلال تهران در هفته لیگ هجدهم آیاندا پاتوسی بود که از نظر سایت‌های تحلیلی به عنوان برترین بازیکن لیگ هم شناخته می‌شد. دلواپسی طرفداران استقلال مهلت قرارداد این هافبک آفریقایی بود چون او به با قرارداد قرضی به تهران آمد و بازیکن کیپ تاون سیتی شناخته می‌شود.

پاتوسی همانند تمام بازیکنان استقلال نزدیک به نیمی از مطالبات فصل گذشته‌اش را دریافت نکرده است و همین مسئله موجب دلخوری او شده است. این هافبک 26 ساله قرار بود برای لیگ نوزدهم در صورتی همراه استقلال بماند که مبلغ رضایتنامه او به باشگاه کیپ تاون پرداخت شود.

طبق گفته مدیربرنامه‌های پاتوسی مهلتی که باید باشگاه استقلال برای پرداخت رضایتنامه به همتای آفریقایی خود اقدام می‌کرده به پایان رسیده و علاوه بر آن پاتوسی از عدم پایبندی به تعهدات فصل گذشته دلخور است.

در حال حاضر دو باشگاه بلژیکی به دنبال به خدمت گرفتن پاتوسی هستند و به احتمال او راهی بلژیک می‌شود. پاتوسی چند پیشنهاد از لیگ عربستان داشته که علاقه‌ای به بررسی آنها نداشت و اولویتش پیشنهادهای اروپایی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز