خبرگزاری کار ایران

الهلال به دنبال ستاره آتلانتا ایتالیا؛ شکل گیری زوج گومز – گومیس؟

asdasd
کد خبر : ۷۷۳۰۸۴

غول عربستانی در ادامه بلندپروازی خود اینبار به سراغ ستاره آتلانتا رفته و قصد دارد او را به ریاض بکشاند.

به گزارش ایلنا، آتالانتا شگفتی بزرگ این فصل رقابت‌های سری A ایتالیا بود که بالاتر از غول‌هایی چون میلان و اینتر در رتبه سوم ایستاد تا سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان را برای فصل آینده کسب کند. قابل پیش‌بینی بود که بعد از فصل درخشان آتالانتا، ستاره‌های این تیم در تیررس قرار بگیرند اما در یک پیشنهاد جالب و عجیب یکی از ستاره‌های این تیم در رادار عربستانی‌ها قرار گرفته است.

زمستان گذشته سران الهلال تلاش زیادی کردند تا بابو گومز ستاره 30 ساله آرژانتینی آتالانتا را شکار کنند اما درخواست 20 میلیون یورویی باشگاه ایتالیایی مانع تحقق آرزوی الهلالی‌ها شد تا آبی‌های ریاض بالاجبار به سراغ سباستین جووینکو بروند. حالا بعد از نیم‌فصل سران الهلال خیز دوباره‌ای برای صید بازیکن مورد علاقه خود از ایتالیا برداشته‌اند.

رسانه‌های سعودی از تلاش دوباره الهلال برای به تور انداختن این شکار بزرگ پرده برداشته و این بار مدعی شده‌اند باشگاه متمول ریاض حاضر به پرداخت 15 میلیون یورو به آتالانتا همینطور حقوق سنگین به خود این بازیکن برای امضای قراردادی دو تا سه ساله شده که می‌تواند تمام رکوردهای نقل و انتقالاتی عربستان و خاورمیانه را بشکند.

در تماس نماینده‌های الهلال با باشگاه ایتالیایی پیشنهاد رسمی برای خرید بابو گومز 30 ساله که نقشی کلیدی در درخشش آتالانتا در این فصل داشته، ارائه شد تا گامی بلند برای خرید این ستاره بزرگ برداشته شود. هدف الهلال تشکیل زوج گومز آرژانتینی و گومیس فرانسوی در خط حمله است؛ زوجی که می‌تواند زهردارترین و سرشناس‌ترین زوج حمله آسیا باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز