خبرگزاری کار ایران

از ماتویدی تا والرو؛ لیگ ستارگان قطر پرستاره‌تر از همیشه

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۴۹۵

باشگاه های مختلف لیگ ستارگان قطر قصد دارند برای فصل جدید ستاره هایی در سطح اول فوتبال جهان را به خدمت بگیرند.

به گزارش ایلنا، لیگ ستارگان قطر در یک دهه اخیر پذیرای ستاره های فوتبال از اروپا و آمریکای جنوبی بوده است. بازیکنانی که بیشتر دوران فوتبال خود را در تیم های درجه یک اروپایی گذرانده‌اند و پس از 30 سالگی، به حاشیه خلیج فارس می آیند تا علاوه بر ادامه دادن دوران حرفه ای فوتبال، پول خوبی نیز به دست بیاورند. دقیقا همان کاری که ژاوی ارناندس، رائول گونسالس و... انجام دادند و پروژه خود را جلو بردند.

پس از خداحافظی ژاوی، حالا باشگاه السد در نظر دارد تا بورخا والرو را از اینتر بخرد تا همچنان هافبکی طراز اول را در میانه میدان داشته باشد، دیگر تیم ها نیز برنامه های ویژه ای در فصل نقل و انتقالات دارند. به طور مثال تیم الدحیل که می خواهد پس از بن عطیه، ماتویدی را نیز از یوونتوس بخرد تا پرستاره تر از همیشه، به استقبال لیگ برود.

تیم العربی که کمتر پیش آمده در قامت مدعی ظاهر شود، به سراغ اشملزر رفته تا کاپیتان دورتموند را به خدمت بگیرد. منابع مختلف خبر داده اند که این مدافع آلمانی در آستانه حضور در العربی است.

الغرافه هم که احتمالا به زودی چند خرید را انجام می دهد، روز گذشته با محمد دیامی بازیکن سنگالی نیوکاسل به توافق رسید. دیامی وارد دوحه شده و مذاکرات نهایی را با سران الغرافه انجام خواهد داد تا به زودی همبازی طارمی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز