خبرگزاری کار ایران

جدایی رحمتی از استقلال؛ کاپیتان آبی‌ها شاگرد گل محمدی شد

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۴۶۶

کاپیتان فصل گذشته استقلال تهران به زودی عنوان بازیکن جدید تیم فوتبال پدیده شهر خودرو انتخاب می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سیدمهدی رحمتی کاپیتان استقلال تهران پس از مذاکره نهایی با مسئولان باشگاه پدیده شهرخودرو خراسان و گفت و گو با یحیی گل محمدی تصمیم به جدایی از جمع آبی پوشان گرفته و قرار است در فصل بعدی پیراهن تیم مشهدی را برتن کند.

پدیده یکی از بهترین تیم‌های فصل گذشته بود که موفق شد با حضور در رده چهارم جدول رده بندی به عنوان یکی از نمایندگان فصل بعدی ایران در لیگ قهرمانان آسیا باشد. هنوز از مدت قرارداد دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال ایران با شهر خودرو اطلاعاتی در دسترس نیست اما به نظر می‌رسد او در حال حاضر تنها یک فصل در مشهد حضور داشته باشد.

رحمتی با فرا رسیدن فصل تابستان قراردادش به پایان می‌رسد و با توجه به عدم توافق با مدیران استقلال برای ادامه همکاری می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد این تیم را ترک کند. آخرین قیمت رحمتی در سایت معتبر ترانسفر مارکت که زمستان گذشته به روز رسانی شده بود 400 هزار یورو است و باید دید که مسئولان پدیده با چه رقمی حاضر به اخذ رضایت وی شده‌اند.

رحمتی در لیگ هجدهم در 20 مسابقه لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا برای استقلال به میدان رفته بود و در مجموع 10 گل دریافت کرده بود. این سنگربان 36 ساله پیش از اینکه در لیگ پانزدهم به استقلال برگردد، به مدت یک فصل در پیکان حضور داشت و قبل از پیکان هم سه فصل در استقلال حضور داشت.

محمد جواد طاری بخش، مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پدیده شهر خودرو خراسان در گفت و گو با خبرنگار اعلام کرد: ما با چند دروازه‌بان مذاکره داشتیم و تا زمانی که از طریق سایت رسمی باشگاه اعلام نشده باشد، نمی‌توان آن را قطعی دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز