خبرگزاری کار ایران

بعضی خواسته‌ها را قبول نکردم

نوازی:رئیس آکادمی بهتر است در همان شهرداری مشغول به کار شود

asdasd
کد خبر : ۷۷۱۹۸۵

سرمربی جوانان استقلال به اتفاقات روز گذشته تمرین این تیم واکنش نشان داد.

محمد نوازی سرمربی جوانان استقلال در گفت و گو با ایلنا در خصوص اتفاقی که در روز گذشته در تمرینات این تیم اظهار داشت: به محل تمرین جوانان رفتم که دیدم مرا به تمرین راه نمی‌دهند و از این بابت شوکه شدم.

وی ادامه داد: حتی قبل از حضور من در تمرین رئیس آکادمی جلسه‌ای را با بازیکنان برگزار کرده بود و به آنها اجازه تمرین نداده بود در حالی که من سرمربی تیم جوانان هستم اما ظاهرا کسان دیگری در اینجا تصمیم‌گیری می‌کنند.

سرمربی جوانان استقلال افزود: رئیس آکادمی از من خواست که 20 بازیکن را من رد کنم و هفت بازیکن باقیمانده را خودش در حالی که در تیم‌های آماتور هم چنین اتفاقی نمی‌افتد حتی ایشان از من خواست چهار بازیکن را نیز رد کنم در حالی که من مسئول فنی تیم هستم و اگر تیم نتیجه نگرفت آن وقت است که آ‌نها می‌توانند درباره من تصمیم‌گیری کنند.

نوازی خاطرنشان کرد: استقلال این همه پیشکسوت دارد آن وقت ایشان شده است رئیس آکادمی بهتر است در همان شهرداری مشغول به کار شود من اگر می‌خواستم از این کارها انجام دهم نه الان ماشینم قسطی و نه مستاجر بودم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز