خبرگزاری کار ایران

فتحی: دوست داشتیم مجیدی را حفظ کنیم/ منافع ملی را به استقلال ترجیح می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۷۷۱۷۶۹

مدیرعامل استقلال در خصوص جدایی فرهاد مجیدی و پیوستنش به تیم امید صحبت کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، امیرحسین فتحی مدیر عامل باشگاه این باشگاه در گفت و گو با شبکه خبر سیما درباره جدایی فرهاد مجیدی از استقلال و حضورش در تیم ملی امید، گفت: مجیدی سرمایه استقلال است و ما به حضور ایشان علاقه داشتیم. ایشان را با علم به استقلال آوردیم و او برای تیم مفید بود. ما و ایشان به ادامه همکاری علاقه داشتیم اما وقتی که آقای تاج درخواست کردند، بر خلاف میل باطنی و به دلیل اینکه همیشه منافع ملی را ترجیح می دهم در جلسه فنی با حضور آقای تاج و اعضای کمیته فنی فدراسیون قانع شدیم تا آقای مجیدی را در اختیار تیم امید قرار دهیم. آقای مجیدی استقلالی بودند، هستند و با تمام وجود می خواستیم او را داشته باشیم اما منافع تیم ملی ارجح بود و تصمیم گرفتیم از حضور ایشان در فدراسیون فوتبال استفاده شود.

وی درباره حضور دستیاران استراماچونی عنوان کرد: دستیاران ایشان دیشب به تهران امدند و از امکانات بازدید کردند. در حال رایزنی برای برنامه ریزی هستیم. ایشان بعد از امضای قرارداد به تهران می آیند. تمام صحبت ها انجام شده و تنها امضای قرارداد مانده است. قرارداد استقلال با او 2 ساله خواهد بود.

او در ادامه درباره وضعیت شفر عنوان کرد: ما از ایشان تشکر می کنیم و او به باشگاه کمک کرده است. به لحاظ فنی نتوانستیم با او ادامه دهیم و برای او آرزوی موفقیت در زندگی فنی داریم. از طریق فیفا مباحث مالی او را حل می کنیم. ایشان با خاطره خوب تهران را ترک کردند و برای او در تیم جدید آرزوی موفقیت می کنم و عقیده دارم مسائل حاشیه ای کمکی نمی کند. او طرح دعوا کرده و من قول دادم که با کمترین هزینه مشکل حل شود.

فتحی ادامه داد: آقای مجیدی به ما لیست نداده است و مواردی را به ما گفتند. دستیاران استراماچونی به تهران آمدند و لیست بازیکنان را با آنها در میان می گذاریم. امیدواریم در کوتاه ترین مدت به توافق برسیم. هنوز با کسی قرارداد امضا نکردیم و امیدواریم این اتفاق سریعتر رخ دهد.

مدیرعامل استقلال در پایان گفت: وزارت ورزش و جوانان به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برابر قانون نمی تواند کمک کند. تا الان نیز کمک نکرده اند و این موضوع شامل دو تیم می شود. مجلس وزارت ورزش را منع کرده است و ما از طریق اسپانسر پول جذب می کنیم. امیدواریم مشکلات سال گذشته تکرار نشود و دوستان به ما قول دادند که این اتفاق رخ دهد. از دکتر جهرمی وزیر محترم ارتباطات تشکر می کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز