خبرگزاری کار ایران

قرارداد نامطئمنی که کفاشیان بسته بود

شکایت فدراسیون فوتبال از کارلوس کی روش

asdasd
کد خبر : ۷۷۱۳۴۴

قرارداد کارلوس کی روش با فدراسیون فوتبال ایران یک قرارداد مطمئن نبود و اگر فدراسیون تصمیم می گرفت که هر زمان با او ادامه ندهد باید تمام مبلغ قراردادش از روز اول را به او پرداخت می کرد.

به گزارش ایلنا، امروز مسائل تازه‌ای نسبت به قرارداد سرمربی سابق پرتغالی تیم ملی از سوی رئیس فدراسیون فاش شد. اینکه قرارداد کی روش که در زمان علی کفاشیان بسته شده بود یک قرارداد نامطمئن برای فدراسیون فوتبال بوده به طوری که هرجا فدراسیون تصمیم به قطع همکاری با کی روش می گرفت باید مبلغ یک میلیون و ششصد و شصت هزاریورو به او پرداخت می کرد. این یعنی فدراسیون در صورت قطع همکاری باید تمام پول را از ابتدا و مجددا به مرد پرتغالی می داد.

با این وجود حالا که کی روش رفته و حسابی هم علیه مهدی تاج مصاحبه های تند انجام داده، تاج هم اعلام کرده که فدراسیون فوتبال هم از کی روش شکایت می‌کند. فدراسیون توانسته سه قسط از 900 هزاریورو طلب سرمربی سابق را پرداخت کند و آنطور که خبر می رسد بزودی نیز مابقی مطالباتش نیز پرداخت خواهد شد.  آنچه جالب است اینکه کی روش با وجود تاییدیه که کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره پرداخت مطالباتش از طریق پول های بلوکه شده فدراسیون به او داده بود بازهم به فیفا شکایت کرد.

اما حالا فدراسیون فوتبال هم قصد دارد از کی روش شکایت کند. آن ها معتقدند که کارلوس کی روش باید اتهاماتی که به فدراسیون فوتبال زده است را اثبات کند. کی روش گفته بود که فدراسیون فوتبال تیم ملی را به قطر برد تا قطری ها قهرمان شوند. تاج و فدراسیون روی این موضوع پافشاری کرده و معتقدند که کی روش باید این اتهامش را اثبات کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز