خبرگزاری کار ایران

مسابقات گرند پری؛ رقبای هادی پور مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۷۷۰۶۵۳

قرعه‌کشی مبارزات اوزان 58- کیلوگرم گروه مردان در مرحله نخست مسابقات گرندپری 2019 – رم انجام و آرمین هادی‌پور حریفان خود را شناخت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو مرحله نخست مسابقات گرندپری در سال 2019 از امروز (جمعه – 17 خردادماه) با حضور 32 تکواندوکار برتر جهان در هر 4 وزن المپیکی مردان و زنان در سالن "فورو ایتالیکو" رم آغاز و به مدت 3 روز ادامه خواهد داشت.

براساس برنامه اعلامی فردا (شنبه – 18 خردادماه) و در روز دوم رقابت‌های اوزان 58- کیلوگرم گروه مردان و 57- و 67+ کیلوگرم گروه زنان پیگیری خواهد شد و آرمین هادی‌پور تنها نماینده ایران است.

مبارزات مرحله مقدماتی از ساعت 12:30 تا 16:30 و 18 تا 21 (به وقت تهران) و رقابت‌‌های نیمه نهایی و فینال از ساعت 22:30 تا یک بامداد پیگیری خواهد شد.

عصر امروز (جمعه – 17 خردادماه) قرعه کشی رقابت‌های روز دوم انجام و بر همین اساس رقبای هادی‌پور در این دوره از مسابقات مشخص شدند.

آرمین هادی‌پور هوگوپوش وزن 58- کیلوگرم کشورمان ابتدا به مصاف «براندون هرناندز» از مکزیک نایب قهرمان جهان 2019 می‌رود و سپس باید برنده دیدار پرتغال و برزیل را شکست دهد.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و وحید عبداللهی به عنوان مربی است.

گفتنی است؛ این رقابت ها G4 می باشد و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.4 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه نقدی تعلق می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز