خبرگزاری کار ایران

استیلی: مجیدی یکی از گزینه های تیم ملی امید است/ امیدوارم برانکو نرود

asdasd
کد خبر : ۷۷۰۴۹۴

مدیر تیم ملی امید گفت: ما چند گزینه داریم و ان‌شاءالله ظرف ۳-۴ روز آینده باید ببینم که با کدام‌شان توافق می‌کنیم فرهاد مجیدی هم جزو گزینه‌های ما است.

به گزارش ایلنا، حمید استیلی درباره بازی ایران و سوریه گفت: اولین بازی مارک ویلموتس بود و بازی تهاجمی را انجام دادند هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم. تعویض ها هم زیاد بود و تقریباً اکثر بچه‌ها بازی کردند. بازی خوبی بود. مردم هم لذت بردند. بازی که در آن گل‌های زیادی باشد مردم قطعاً لذت می‌برند.

او  در خصوص عملکرد تیم ملی ایران افزود: تیم خیلی خوبی بود چندین سال است این بچه‌ها در کنار یکدیگر بازی می‌کنند عملکرد خوبی داشتند از نظر هجومی هم خوب بودند وقتی یک تیم دفاع چپ و راستش یعنی میلاد محمدی و رامین رضاییان در حمله شرکت کنند باعث می‌شود قدرت تهاجمی تیم بیشتر شود. با اینکه سیستم آنها ۴-۲-۳-۱ بود و با تو هافبک دفاعی بازی کردند اما روی هم رفته به نظرم قابل قبول بود و بازی خوبی بود.

مدیر تیم ملی امید در پاسخ به اینکه آیا  فرهاد مجیدی گزینه هدایت تیم ملی امید محسوب می شود یا خیر؟ گفت: ما چند گزینه داریم و ان‌شاءالله ظرف ۳-۴ روز آینده باید ببینم که با کدام‌شان توافق می‌کنیم فرهاد مجیدی هم جزو گزینه‌های ما است.

استیلی با اشاره به مسائل پرسپولیس و  شایعه جدایی برانکو عنوان کرد: امیدوارم این اتفاق نیفتد. برانکو با پرسپولیس آشنا است و پرسپولیس هم با برانکو جفت و جور است ان‌شاءالله این اتفاق نیفتد و بتوانند برانکو را حفظ کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز