خبرگزاری کار ایران

واکنش تند ترکی به بی نظمی فینال جام حذفی

asdasd
کد خبر : ۷۶۹۷۹۱

ناظر AFC واکنش تندی نسبت به بی نظمی پیرامون بازی فینال جام حذفی نشان داد.

به گزارش ایلنا،  محسن ترکی ناظر AFC  بعد از حاشیه های پیش آمده پیرامون فینال جام حذفی بین پرسپولیس و داماش در گفتگو با برنامه «فوتبال برتر» گفت:   آقایان با کت و شلوار انگار رفته‌اند پیک‌نیک!ذره‌ای برای هواداران داماش ارزش قائل نشدند، این وضعیت نتیجه ورود سیاسیون به مدیریت فوتبال است!

 

وی در خصوص ظرفیت تقسیم شده بین هواداران دو تیم افزود: در جلسه هماهنگی پیش از شروع بازی پرسپولیس و داماش درباره همه مسائل ازجمله جایگاه هواداران دو تیم صحبت می‌شود و بایستی پیش‌بینی هرگونه اتفاقی شده باشد.

ناظر AFC درباره کارکرد بعضی مسئولان کت و شلوار پوش گفت: حدود 20 نفر کت و شلواری از فدراسیون فوتبال به اهواز رفته‌اند که مدال را دست‌شان بگیرند؛ این آقایان از صبح کجا بوده‌اند؟! این افراد باید بگویند دلیل اتفاقات امشب چه بوده؟ اگر نیروی انتظامی نتوانسته جایگاه‌ها را کنترل کند و یا هر مسأله دیگری، آن را اعلام کنند.

ترکی با اشاره به اجرای قوانین تصریح کرد:  از زمان بازشدن درب ورزشگاه بایستی قوانین مو به مو اجرا شود، هرچه بوده باید از سوی فدراسیون بررسی شود؛ انگار آقایان رفته‌اند اهواز صرفاً یک جشن و پیک‌نیک داشته باشند. اگر ذره‌ای برای هواداران داماش گیلان قائل می‌شدند، بازی امشب برگزار می‌شد؛ من به مدیرعامل داماش حق می‌دهم که در قبال این حق‌خوری حاضر به انجام مسابقه نباشد.

وی در پایان در خصوص دلیل این بی نظمی گفت:  زمانی‌که سیاسیون وارد حوزه مدیریت فوتبال شوند باید منتظر چنین اتفاقاتی هم بود؛ متأسفانه در هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال جز دو نفر، سایرین سیاسی هستند نه فوتبالی!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز