خبرگزاری کار ایران

لیونل مسی از زندگی شخصی‌ و تاثیرش بر فوتبالش می‌گوید

asdasd
کد خبر : ۷۶۹۷۲۸

لیونل مسی می‌گوید بچه‌ها کمکش می‌کنند بر تلخی شکست در زمین فوتبال غلبه کند چون چیزهای مهم‌تری در زندگی وجود دارد. لیونل مسی می‌گوید بچه‌ها کمکش می‌کنند بر تلخی شکست در زمین فوتبال غلبه کند چون چیزهای مهم‌تری در زندگی وجود دارد.

به گزارش ایلنا، اسطوره بارسلونا مصمم بود پنجمین قهرمانی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا را جشن بگیرد اما باخت تحقیرآمیز در لیورپول این رویا را از بین برد و بعد باخت به والنسیا در فینال جام حذفی اسپانیا رقم خورد. مسی از همسرش آنتونلا سه پسر دارد، تیاگو، ماتئو، چیرو و می‌گوید پدرشدن باعث شده پخته‌تر به زندگی نگاه کند: «باختن تلخ است اما من طور دیگری به آن نگاه می‌کنم. در سال 2012 که تیاگو به دنیا آمد، فهمیدم اولویت‌های دیگری هم در زندگی وجود دارد. باختن خیلی تلخ است اما من به خانه می‌روم و همسر و فرزندانم را می‌بینم و همه چیز را فراموش می‌کنم. قبل از آن به خانه می‌آمدم و در را به روی خودم قفل می‌کردم و نمی‌خواستم تلویزیون ببینم یا چیزی بخورم. حالا وظیفه دارم سر میز کنار خانواده‌ام باشم. هنوز هم از باخت ناراحت می‌شوم اما طور دیگری با آن کنار می‌آیم.» 

در آنفیلد همان بلایی سر بارسلونا و مسی آمد که سال گذشته در المپیکو آمده بود اما او بعد از هفت سال بزرگ کردن بچه‌ها می‌داند باید چه کند: «زندگی این است، شما شکست می‌خوری اما عقب نمی‌کشی و دوباره برای رویاهایت می‌جنگی. بلند شو و دوباره سعی کن، این پیام برای بچه‌هایی است که من را می‌بینند. می‌خواهم با تیم ملی به موفقیت برسم و تلاشم را می‌کنم تا کسی از من متنفر نشود یا نظر بدی راجع به من نداشته باشد.» 

او که یک بار در جام جهانی و سه بار در کوپا آمریکا نایب قهرمان شده، یک فرصت دیگر برای رسیدن به جام ملی در کوپاآمریکای برزیل دارد. آرژانتین نخستین بازی خود در این رقابت‌ها را 25 خرداد مقابل کلمبیا انجام می‌دهد و بعد در گروه خود با پاراگوئه و قطر نیز روبه‌رو می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز