خبرگزاری کار ایران

شرایط رضا اسدی که نامش برای استقلال مطرح شده است

لژیونر شدن اولویت هافبک سابق سایپا

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۹۵۹

اسدی در گفت‌وگوهای مختلف به این موضوع اشاره داشت که هدفش لژیونر شدن است و از لیگ ستارگان قطر به عنوان یکی از جدی ترین گزینه‌های مقصد بعدی او یاد می‌شود.

به گزارش ایلنا، در حالی که هنوز بازار نقل‌وانتقالات تابستانی فوتبال ایران برای لیگ نوزدهم آنچنان که باید و شاید گرم نشده و هنوز تیم‌ها برنامه ریزی کامل و جامعی برای فصل آینده انجام نداده‌اند اما از گوشه و کنار شاهد شنیدن اسم هایی به‌خصوص برای تیم‌های بزرگ از جمله استقلال و پرسپولیس هستیم که مقصدشان حضور در این دو تیم اعلام می‌شود.

یکی از این بازیکنان رضا اسدی هافبک میانی گلزن و تاثیرگذار سایپا در فصلی است که به‌اتمام رسید. این بازیکن که در لیگ هجدهم در یک قدمی حضور در اروپا و لیگ دانمارک بود به اصرار علی دایی به ایران بازگشت و با این‌که توانست عملکرد خوبی از خودش به جا بگذارد اما این عملکرد مقابل دیدگان کی‌روش آنقدر چشم نواز نبود که او را به تیم‌ملی ایران دعوت کند.

با این حال اسدی که در لیگ هجدهم هم نامش در حوالی باشگاه پرسپولیس هم شنیده می‌شد این فصل بیش از قرمزهای پایتخت نشین نامش در لیست ورودی باشگاه استقلال شنیده می‌شود. هرچند که این تیم به تازگی به دنبال معرفی سرمربی فصل بعد خودش است و جدی ترین گزینه آن‌ها یعنی استراماچونی کارش با استقلال به‌امضای قرارداد نرسیده‌اما گویا نفر اول باشگاه در نقل‌وانتقالات فرهاد مجیدی است که به مدیران باشگاه لیست داده است.

با این همه و با این‌که رضا اسدی را یکی از گزینه‌های استقلال می‌دانند و حتی شنیده شد مذاکراتی هم با او داشته‌اند اما گویا این حضور همچنان قطعی نیست و باشگاه نگاه صددرصدی روی این بازیکن ندارد تا تکلیف سرمربی فصل بعدشان مشخص شود. هرچند که رضا اسدی در گفت‌وگوهای مختلف به این موضوع اشاره داشت که هدفش لژیونر شدن است و از لیگ ستارگان قطر به عنوان یکی از جدی ترین گزینه‌های مقصد بعدی او یاد می‌شود.

رفتن از فوتبال ایران جدی ترین خواسته رضا اسدی است و به همین خاطر مذاکره با باشگاه‌های ایرانی را در اولویت دوم و بعد از مشخص شدن نحوه انتقالش به لیگ ستارگان قطر یا اروپا قرار داده است. طبق شنیده‌ها گویا قرار است به زودی قرارداد برای اسدی فرستاده شود تا در صورت نهایی شدن او بتواند به یکی از لژیونرهای ایران تبدیل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز