خبرگزاری کار ایران

تلاش رئال مادرید برای دو بازیکن جذاب بازار نقل و انتقالات

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۹۳۵

مدافع چپ ملی پوش لیون با رئال به توافق دست یافته و تنها مذاکرات نهایی بین دو باشگاه باقی مانده است.

به گزارش ایلنا، به نظر می‌رسد انتقال ادن هازار به رئال قطعی است و می‌توان گفت که فرلان مندی، دفاع چپ جوان لیون هم چیزی تا پیوستن به رئال فاصله ندارد. طبق ادعای اکیپ، توافق با مندی تمام شده و رئال تنها باید رضایت باشگاه لیون را جلب کند.

اخیرا ژان میشل اولاس، مدیر لیون، سیلوینیو را به‌عنوان سرمربی تیم تعیین کرد و قرار است فصل تازه‌ای در باشگاه فرانسوی آغاز شود. او گفت و گوهایی مثبت با رئال بر سر انتقال مندی نیز داشته اما دو پیشنهاد دیگر از بارسا و یوونتوس نیز برای این بازیکن دریافت کرده است و باید در نهایت با یکی از این سه باشگاه توافق کند. با توجه به حضور زیدان در رئال و توافق با خود بازیکن، شانس انتقال مندی به این باشگاه بالاتر پیش‌بینی می‌شود.

 لیون برای مندی 50 میلیون یورو می‌خواهد ولی رئالی‌ها روی 30 میلیون یورو تاکید دارند. در مذاکرات اخیر بین نماینده‌های رئال و مدیر لیون، بر سر این قضیه بحث شد و قرار است لیون پاسخ نهایی خود را اعلام کند.

زیدان انتظار دارد تا مندی به رقیبی خوب و جدی برای مارسلو در جناح چپ تبدیل شود.  طبق برنامه، پس از معرفی ادن هازار، نوبت به لوکا یوویچ، مهاجم فصل قبل فرانکفورت و فرلان مندی، مدافع چپ لیون خواهد رسید تا در برنابئو به هواداران رئال معرفی شوند. توافقات با یوویچ و باشگاه فرانکفورت نهایی شده و با مندی نیز گفت و گو‌های اصلی انجام شده و تنها توافق بر سر برخی جزییات باقی مانده است.

رئال همچنین قصد دارد تا رودریگو، مهاجم جوان سانتوس را نیز در برنابئو به هواداران معرفی کند. ستاره‌ای که سال گذشته جذب شد و پس از یک سال حضور قرضی در سانتوس، از تابستان امسال به رئال ملحق خواهد شد. زیدان علاقه‌مند است تا هر 4 بازیکن یاد شده را در اردوی پیش فصل آمریکا در اختیار داشته باشد و به نظر نیز چنین خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز