خبرگزاری کار ایران

شریفی: برای پیروزی در هفته اول یکدل هستیم

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۴۰۴

ملی پوش والیبال ایران در حاشیه تمرینات آمادگی تیم در جیانگمن چین اظهار کرد: خوشبختانه همه بازیکنان همدل هستند تا هفته نخست را با برد پشت سر بگذاریم.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرتضی شریفی ملی پوش جوان ایران با تشریح برنامه سفر به چین گفت: سفر طولانی بود اما پرواز خیلی راحتی داشتیم و اذیت نشدیم. طی این یکی – دو روز میزبانی خیلی خوبی را از تیم چین شاهد بودیم. تغذیه اینجا واقعا عالی است. شرایط سالن و تمرین هم خیلی خوب است.


وی افزود: روز اولی که رسیدیم یک تمرین سبک داشتیم. بعد با توجه به اختلاف زمانی سه ساعته قدری تحت تاثیر تغییر محیط بودیم اما خداراشکر بعد از یکی – دو روز به شرایط خوب رسیدیم. همه تیم ها آمده اند تا بهترین نتیجه را بگیرند اما ما باید باز هم بهترین نمایش خود را داشته باشیم تا برنده شویم.
شریفی که تازه به سن ۲۰ سالگی وارد شده، یادآور شد: من از اقای خوشخبر سرپرست تیم تشکر میکنم که تولدم را سورپرایز کرد. سال گذشته بعد از باخت چین تولد داشتم و قدری خوشحال نبودم ولی امسال واقعا سورپرایز شدم.


ملی پوش والیبال ایران تاکید کرد: ایتالیا را نباید دست کم گرفت. ما مثل ایتالیا تغییرات زیادی داشتیم و می دانیم بازیکنان جوان تر با انگیزه بیشتری کار می کنند. همچنین چینی ها که دوست ندارند به هیچ تیمی ببازند. همانطور که ایران مقابل تیم های اروپایی انگیزه دارد، چینی ها هم مقابل ما با انگیزه هستند. باید بگویم همه بازیکنان یکدل هستند که هفته اول را با برد پشت سر بگذاریم. از مردم عزیز ایران می خوهم ما را دعا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز