خبرگزاری کار ایران

گتوزو: مربیگری در میلان مرا تکه‌تکه کرده است

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۰۶۴

جنارو گتوزو سرمربی میلان، پس از پایان کارش در این تیم در فصل 19-2018 که با کسب پیروزی 3 بر 2 مقابل اسپال در هفته سی و ‌هشتم و صعود به لیگ اروپا همراه بود، به خبرنگاران گفت که برای ماندن در این تیم باید با مدیران باشگاه صحبت کند.

به گزارش ایلنا، میلان آخرین بازی‌اش را در این فصل برد اما به سبب پیروزی اینتر و آتالانتا در بازی‌های دیگر، نتوانست سهمیه لیگ قهرمانان را بگیرد و در رده پنجم باقی ماند.

گتوزو گفت: «از تیمم تشکر می‌کنم. به پایان رساندن لیگ با 68 امتیاز برای من افتخار دارد اگرچه اینکه نتوانستیم سهمیه لیگ قهرمانان را بگیریم دردناک است. عملکرد یک مربی باید توسط باشگاه و کارشناسان ارزیابی شود، من هم باید با مقامات باشگاه ملاقات کنم. می‌خواهم از زبان خودشان بشنوم که درباره کار من چه فکر می‌کنند. ما در طول فصل مرتکب اشتباهاتی شدیم و از الان به بعد، باید تا جایی که می‌توانیم تعداد آنها را کاهش دهیم. بزرگترین حسرتم بابت این است که نتوانستیم در سه چهار ماه اخیر به کارمان ثبات بدهیم. ما از مقاطع بد فراوانی گذر کردیم. من اما باور دارم که امسال برای ما سالی مثبت بود.»

مربی میلان ادامه داد: «بعضی از مردم می‌گویند بازیکنان میلان بازیکنان پخته‌ای هستند که من با آنها موافق نیستم. بسیاری از بازیکنان من خیلی پایین‌تر از سقف توانایی‌های خود بازی کرده‌اند اما ما هنوز هم یک تیم باکیفیت هستیم. نمی‌دانم فصل آینده می‌توانیم بیشتر از 68 امتیازی که در این فصل گرفتیم کسب کنیم یا نه چون این کار بسیار سختی خواهد بود. احساس می‌کنم به سبب سابقه طولانی‌ام در میلان شاید بیشتر از آن چیزی که می‌بایست برای هدایت این تیم تحت فشار قرار گرفتم. در 18 ماه گذشته به ندرت خوابی درست و حسابی داشته‌ام و از نظر روانی تکه‌تکه شده‌ام. اینها مسائلی هستند که برای آینده‌ام باید در نظر داشته باشم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز