خبرگزاری کار ایران

اسبقیان: باشگاه‌ها علیه کانال‌های مجهول شکایت کنند / مصاحبه‌های تحریک‌آمیز از صدا و سیما پخش نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۷۴۲

مدیر کل امور مشترک فدراسیون‌های های ورزشی گفت: باشگاه‌های فوتبال علیه سایت‌ها و سازمان‌های مجهول در فضای مجازی طرح شکایت کردند.

به گزارش ایلنا، سید محمدشروین اسبقیان در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: راه اندازی سایت و کانال رسمی هواداری توسط باشگاه ها از سوی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال یک الزام است.

وی ادامه داد: وظیفه اصلی کانال های رسمی هواداری باشگاه های فوتبال ارائه اخبار و اطلاعات مربوط به باشگاه های متبوع است. ضمن اینکه باشگاه ها موظف شدند علیه سایت و کانال های مجهول که به طرق مختلف از نام، آرم، علامت و هویت معنوی باشگاه سوء استفاده می کنند در مراجع قضایی طرح شکایت کنند.

مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون ها ورزشی، اظهار داشت: کانون هواداران منحل شده اند و معاونت فرهنگی باشگاه ها ساختار جدیدی برای تشکیل حوزه هواداری ایجاد می کنند و این بخش بعد از استعلام از مراجع ذی صلاح و پلیس امنیت استان مربوطه رسما می تواند فعالیت کند.

اسبقیان ضمن تاکید بر رعایت اخلاقیات در ورزش، عنوان کرد: بسیاری از جوانان، ورزشکاران را الگوی مناسب خود می دانند و همین موضوع فرصتی را برای الگو سازی و ترویج مفاهیم جوانمردی و پهلوانی در جامعه و جوانان فراهم می کند.

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها در باره مصاحبه های تحریک آمیز بازیکنان و کادر فنی تیم ها هم گفت: با صدا و سیما هماهنگ شده که به هیچ عنوان این موارد پخش نگردد و از طرفی باشگاه ها موظف شدند مربیان، اعضای کادر فنی و بازیکنان را نسبت به جلوگیری از مصاحبه های غیر فنی، تحریک آمیز و تنش زا توجیه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز