خبرگزاری کار ایران

قیمت باورنکردنی برای فروش ستاره بنفیکا به لیورپول و منچسترسیتی

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۶۲۰

بنفیکا تنها در صورتی ژوائو فلیکس را می‌فروشد که 120 میلیون یورو برایش بپردازند. این خبری است که دومینگوش سوارش ده‌اولیویرا، رییس باشگاه اعلام کرده است.

به گزارش ایلنا، ژوائو فلیکس در این فصل 15 گل در لیگ پرتغال زد و توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی را جلب کرد. لیورپول، منچستر سیتی و منچستر یونایتد به دنبال جذب این بازیکن هستند اما مبلغ فسخ قرارداد این بازیکن 19ساله 120 میلیون یورو است و بنفیکا قصد ندارد که مبلغی کمتر از این برای فروش او دریافت کند.

سوارش ده‌اولیویرا گفته که بنفیکا عجله‌ای در فروش این بازیکن تیم ملی جوانان پرتغال ندارد: «ما تلاش می‌کنیم او را تنها با قیمت مبلغ فسخ قراردادش بفروشیم. اگر ژوائو فلیکس بخواهد به باشگاه دیگری برود، ما از آن باشگاه می‌خواهیم که بند فسخ قراردادش را فعال کند اما امیدواریم که این اتفاق نیفتد. هدف ما این است که تیم را کنار هم نگه داریم. اگر کسی 100 میلیون یورو برای ژوائو فلیکس پیشنهاد بدهد، باز هم حاضر به فروش او نخواهیم شد. 100 میلیون یورو خیلی پول است، و تاکنون هیچ بازیکنی را در پرتغال با این مبلغ نفروخته‌اند اما هدف ما این است که در داخل میدان هم پیروز شویم. ما هر کاری که لازم باشد در این جهت انجام خواهیم داد. اگر 120 میلیون یورو پیشنهاد برای او نرسد، این بازیکن در تیم ما می‌ماند.»

او همچنین گفت: «تاکنون هیچ پیشنهادی برای او نرسیده است. صحبت‌ها و شایعاتی مطرح است، و خبر از علاقه بزرگ‌ترین باشگاه‌های اروپا است اما هیچ پیشنهادی به دست ما نرسیده است.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز