خبرگزاری کار ایران

جزئیات انتخاب جانشین لیکنز برای تراکتورسازی؛

گزینه‌های خارجی روی میز زنوزی

asdasd
کد خبر : ۷۶۶۹۳۷

تراکتورسازان پس از قطع همکاری با سرمربی بلژیکی مشغول بررسی گزینه‌های مختلف برای نیمکت خود هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی پس از چند روز به حرف و حدیث‌ها در مورد ادامه همکاری با جرج لیکنز پایان داد و از توافقی دو طرفه برای فسخ قرارداد سرمربی بلژیکی خبر داد تا کار او در تبریز تمام شده و از این تیم جدا شود.

پیش از این هم عنوان شده بود که ادامه همکاری تراکتورسازی با لیکنز طبق توافقی که با باشگاه داشته منوط به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیاست و پس از ناکامی در این ماموریت مشخص بود این همکاری ادامه نخواهد داشت ولی باشگاه با تاخیر و پس از نهایی کردن قطع همکاری این موضوع را رسانه‌ای کردند.

در همین راستا تراکتورسازی از مدت‌ها قبل به دنبال جذب سرمربی جدید خودش بوده و در این راه گزینه‌های مختلفی مورد بررسی قرار گرفتند که برخی از آنها رد شده و با برخی‌هم در جریان مذاکره به توافق نرسیدند تا همچنان این باشگاه بلاتکلیف باشد.

تراکتورسازی ابتدا سراغ گزینه‌های داخلی رفت ولی در هرکدام از موارد به بن‌بست خورد تا در نهایت زنوزی رسماً اعلام کند سرمربی بعدی تیمش خارجی است.

مدتی بحث حضور علی دایی در تبریز مطرح بود که این موضوع به دلایلی منتفی شد و بعد از آن سرخ‌های تبریزی سراغ نکونام رفته و از او برنامه خواستند ولی در نهایت با او هم به توافق نرسیدند تا وی راه اهواز را در پیش بگیرد و به فولاد برود.

در این میان گزینه‌های دیگری از جمله افشین قطبی، امیر قلعه‌نویی و یحیی گل‌محمدی هم مطرح شدند ولی دو گزینه با تیم‌های دیگر قرارداد دارند و قطبی هم مورد تایید برای ادامه مذاکرات قرار نگرفت.

لازم به ذکر است که مطالبه عمومی هواداران تراکتورسازی مبنی بر استخدام سرمربی طراز اول خارجی هم در این تصمیمات نقش پررنگی داشت و حالا قرار است گزینه‌های خارجی نزدیک به نیمکت تراکتورسازی بررسی شوند.

عرفان بوز، مامیچ، میرچا لوچسکو، خوزه پسیرو، اسلوان پلیچ و مصطفی دنیزلی گزینه‌های مطرح شده برای نیمکت تراکتورسازی هستند که قرار است مورد بررسی قرار بگیرند.

در همین راستا هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی در هفته جاری تشکیل جلسه خواهد داد تا تصمیم نهایی در این مورد گرفته شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز