خبرگزاری کار ایران

تعیین سقف برای سرمربی آینده آبی‌پوشان؛

استقلال به دنبال مربی 500 هزار دلاری

asdasd
کد خبر : ۷۶۶۴۴۴

استقلالی‌ها بیشتر به دنبال صرفه‌جویی هستند تا آوردن یک مربی خارجی طراز اول.

به گزارش ایلنا، فصل فوتبالی در سال جاری برای استقلال به پایان رسید و آبی‌پوشان با کسب عنوان سومی لیگ برتر و حذف از آسیا و جام حذفی به کار خود پایان دادند. استقلالی‌ها فصل را با وینفرد شفر آغاز کردند و در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ در یک اقدامی عجیب وی را از حضور در این تیم تعلیق کردند و فرهاد مجیدی را جایگزین وی در کسوت مربیگری کردند.

این روزها شایعات زیادی مبنی بر حضور یک مربی خارجی برای فصل آتی در جمع آبی‌پوشان شنیده می‌شود و حتی گزینه‌ها نیز تا حدودی مشخص شده‌اند و قرار است کمیته فنی پس از بررسی رزومه آن‌ها در این خصوص تصمیم‌گیری کند.

در آخرین جلسه هیات مدیره مقرر شد یک مربی خارجی طراز اول برای استقلال به ایران آمده تا فصل آینده سکاندار هدایت این تیم باشد اما طبق شنیده‌ها در جلسه‌ای که‌امیرحسین فتحی مدیرعامل آبی‌ها و کمیته فنی باشگاه برگزار کرده مقرر شده مبلغ این مربی بالاتر از 500 هزار دلار نباشد و این یعنی این‌که استقلالی‌ها بیشتر به دنبال صرفه‌جویی هستند تا آوردن یک مربی خارجی طراز اول.

از شواهد و قرائن به نظر می‌رسد مربی فصل آینده استقلال ایرانی خواهد بود زیرا با این رقم پیشنهادی بعید به نظر می‌رسد یک مربی طراز اول به ایران بیاید و در پایان استقلالی‌ها به همان مربی ایرانی بسنده خواهند کرد که در این بین حضور امیر قلعه‌نویی از سایر گزینه‌ها محتمل‌تر به نظر می‌رسد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز