خبرگزاری کار ایران

هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا

العین 1 - 2 استقلال / کامبک بی فایده آبی‌ها در ابوظبی

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۵۶۸

استقلال تهران در هفته پایانی مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه دو بر یک از سد العین گذشت.

به گزارش ایلنا، استقلال و العین، دوتیمی که در گروه D مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شانسی برای صعود به دور بعدی نداشند برابر هم به میدان رفتند؛ العین با 2 امتیاز از 5 مسابقه در قعر جدول ایستاده بود و در صورتی که حتی موفق به شکست استقلال می‌شد به رتبه سوم صعود می‌کرد. استقلال در این بازی با گل زودهنگام از حریف عقب افتاد اما خیلی زود گل تساوی را به ثمر رساند و سپس توسط تبریزی از حریف پیش افتاد تا در بازی خارج از خانه به سه امتیاز بی ارزش دست پیدا کند.

گزارش این مسابقه را مشاهده می‌کنید:

هفته ششم مرحله گروهی / 30 اردیبهشت 1398 / ورزشگاه هزا بن زاید

تیم داوری: کو هیونگ جین - یون کوانگ یول - پارک سانگ جون - کیم ووسونگ 

 

اخطار:

کارت زرد: کایو فرناندز(34)، مارکوس برگ(38) و سعید جمعه(3+90) از العین / روزبه چشمی(50) و محمد دانشگر(78) از استقلال

 

ترکیب العین

خالد عیسی- تونجو حامد، سعید جمعه، بندر الاهبی، خالد البلوشی(محمد الجنی، 79)، خالد عبدالرحمن(محمد فایض، 80)، عامر عبدالرحمن، مهند سالم، شیوطانی، کایو فرناندز و مارکوس برگ(محمد خلفان، 76)

العین 1 - 2 استقلال / کامبک بی فایده آبی‌ها در ابوظبی

ترکیب استقلال

سید حسین حسینی، محمد دانشگر، میلاد زکی‌پور، پژمان منتظری، وریا غفوری، امید نورافکن، روزبه چشمی، پاتوسی(علی کریمی، 74)، مهدی قائدی(محسن کریمی، 86)، روح‌الله باقری(گادوین منشا، 62) و مرتضی تبریزی​

 

شرح گل

العین یک - استقلال صفر / مارکوس برگ، دقیقه 13: پاس عامر عبدالرحمن با عبور از پژمان منتطری، مارکوس برگ را در موقعیت تک به تک با حسینی قرار داد و ضربه او با عبور از میان پای سنگربان استقلال به اولین گل میزبان تبدیل شد.

العین 1 - 2 استقلال / کامبک بی فایده آبی‌ها در ابوظبی

العین یک - استقلال یک / محمد دانشگر، دقیقه 22: محمد دانشگر با ضربه‌ای دقیق سانتر زیبای پاتوسی از روی نقطه کرنر را دور از دستان خالد عیسی به تور دروازه العین چسباند.

العین 1 - 2 استقلال / کامبک بی فایده آبی‌ها در ابوظبی

العین یک - استقلال دو / مرتضی تبریزی، 1+45: آیاندا پاتوسی روی دومین گل استقلال هم تاثیر مستقیمی داشت و با پاس کوتاه بین مدافعان العین شرایط شوتزنی تبریزی را فراهم کرد تا او هم دروزاه خالد عیسی را باز کند.

العین 1 - 2 استقلال / کامبک بی فایده آبی‌ها در ابوظبی

 

دقایق حساس و حواشی بازی

در نهایت این مسابقه که با کامبک شاگردان مجیدی همراه بود با برتری دو بر یک استقلال به پایان رسید.

دقیقه 85: وریا غفوری با پشت سر گذاشتن چند بازیکن العین فرصت گلزنی داشت که ضربه او در آستانه ورود به دروازه بااثرگذاری سعید جمعه به کرنر رفت.

دقیقه 78: کار ترکیبی بازیکنان استقلال به وریا غفوری رسید؛ شوت او توسط عیسی دفع شد و با فاصله گرفتن توپ از دستانش، مهدی قائدی فرصت گلزنی به دست آورد که سنگربان العین به سرعت توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 75: موقعیت تک به تک تبریزی توسط عیسی دفع شد اما مهاجم استقلال در موقعیت آفساید صاحب توپ شده بود و پرچم کمک داور بالا رفت.

دقیقه 64: برخورد محکم توپ به صورت قائدی باعث شد او برای لحظاتی روی زمین بیفتد و با تلاش کادر پزشکی او به سرعت به مسابقه بازگشت.

دقیقه 57: شیرجه بلند سیدحسین حسینی، شوت پرقدرت کایو را دور کرد.

دقیقه 54: ضد حمله العین ابتدا توسط حسینی دفع شد و روی ریباند مارکوس برگ شانس گلزنی داشت که امید نورافکن توپ را از روی خط دروازه نگذاشت دروازه استقلال باز شود.

دقیقه 48: سنگربان السد ضربه پنالتی پاتوسی را دفع کرد تا استقلالی‌ها برای دومین بازی متوالی در گلزنی از روی نقطه پنالتی ناموفق باشند.

نیمه اول این مسابقه با برتری دو بر یک استقلال به پایان رسید

دقیقه 41: خالد عیسی ضربه پرقدرت نورافکن که با برخورد به مدافعان تغییر مسیر داده بود را از مقابل قائدی دفع کرد.

دقیقه 31: پاتوسی برای چندمین بار در این مسابقه روی دروازه العین خطرساز شد اما عیسی با واکنشی به وقع مانع از گلزنی هافبک استقلال شد.

دقیقه 29: با پاس کات‌بک غفوری در محوطه جریمه العین پاتوسی فرصت مناسبی برای گلزنی داشت و ضربه او با اختلاف کم از بالای دروازه عیسی به اوت رفت.

دقیقه 26:‌ خالد عیسی با خروج از دروازه ضربه مرتضی تبریزی را به کرنر فرستاد.

دقیقه 25: سیدحسین حسینی در دو مرحله ضربه سر مارکوس برگ را دفع کرد.

دقیقه 10: شوت زمینی اهبابی خطرناک از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 4: آیاندا پاتوسی با ضربه‌ای بی دقت قصد گلزنی داشت که شوت او به آرامی به اوت رفت.

دقیقه 3: شوت محکم مهدی قائدی با پاس وریا غفوری در محوطه جریمه به مدافع العین برخورد کرد و با اینکه بازیکنان استقلال معتقد به خطای پنالتی بودند اما بازی با دستور داور پیگیری شد.

العین 1 - 2 استقلال / کامبک بی فایده آبی‌ها در ابوظبی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز