خبرگزاری کار ایران

فرکی:بازی بدون تماشاگر بود پیروز می‌شدیم / در بهترین بازی خودمان باختیم

asdasd
کد خبر : ۷۶۴۰۹۷

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: اگر ما امروز در ورزشگاهی بدون تماشاگر بازی می‌کردیم، پیروز می‌شدیم، تفاوت ما در نساجی در همین بخش بود.

به گزارش ایلنا، حسین فرکی سرمربی پیکان در کنفرانس خبری بعد از بازی نساجی مازندران گفت: تبریک می‌گویم به نساجی به‌خاطر این هواداران خوب و خونگرم، آنهایی که بازی را دنبال کردند دیدند که شکست حق ما نبود، ما در بهترین بازی نیم‌فصل‌مان که امروز بود، نتوانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی  افزود: اگر ما امروز در ورزشگاهی بدون تماشاگر بازی می‌کردیم، پیروز می‌شدیم، تفاوت ما در نساجی در همین بخش بود.

سرمربی پیکان ادامه داد: ما در دقایق اول بازی یک اشتباه داشتیم و گل دریافت کردیم، همین باعث شد که نساجی با اعتماد به نفس بیشتری بازی کرد، در ادامه تلاش کردیم و ۶ موقعیت صد در صد گل داشتیم اما موفق به ‌گل‌زنی نشدیم.

فرکی خاطرنشان کرد: از دقیقه ۸۰ به بعد تغییر سیستم دادیم و هجومی‌ شدیم اما موفق نشدیم؛ ما می‌دانستیم نساجی در هفته‌های قبل از دفاع به حمله به گل رسیده بود و در این زمینه موفق بود، تمرکز زیادی روی حمله داشتیم اما به گل نرسیدیم، امروز بهترین بازی نیم‌فصل ما بود که انجام دادیم اما بدشانس بودیم. امیدواریم در آینده بهتر شویم و در فصل بعد جایگاه خوبی پیدا کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز