خبرگزاری کار ایران

حسینی: باشگاه پول داشت اما تیام و جپارف را نگه نداشتند / پیشنهاد دارم اما اولویتم استقلال است

asdasd
کد خبر : ۷۶۴۰۸۲

سنگربان استقلال تهران اعلام کرد که از چند باشگاه پیشنهاد دارد اما اولویت او ادامه همکاری با آبی پوشان است.

به گزارش ایلنا، سید حسین حسینی پس از برتری استقلال تهران پس از برتری مقابل سپیدرود رشت در هفته پایانی لیگ برتر گفت: فصل خیلی سختی بود و از همان اردوی ترکیه مشخص شد که فصل سختی پیش‌رو داریم. اگر داوری در چند بازی تیم ما را اذیت نمی‌کرد شانس قهرمانی داشتیم. 

وی افزود: ما در بازی‌های حساسی از داوری لطمه خوردیم و اگر چند امتیاز بیشتر داشتیم الان قهرمان می‌شدیم. درباره اردوی ترکیه فقط به همین نکته اشاره می‌کنم که یک نفر به دنبال بازی در آلمان بود، تا پول به جیبش برود. من مشکلی با وینفرد شفر نداشتم، می‌گفتند که در باشگاه پول است اما تیام و جپاروف نگه‌ نداشتند. برای خودم خوشحالم من به کسانی که به دنبال معاوضه‌ام بودند، درس ایستادگی دادم.

وی درباره ادامه حضورش در استقلال عنوان کرد: هنوز رسماً پیشنهاد تمدید قرارداد به من نشده است. من دو سه پیشنهاد دارم اما اولویتم استقلال است.

دروازه‌بان استقلال درباره اعتصاب روز گذشته بازیکنان گفت: به یک دلیل اعتصاب کردیم که دلیلش احترام نگذاشتن بود. اگر به ما می‌گفتند که یکی دو ماه دیگر پول پرداخت می‌شود، شاید مشکلی پیش نمی‌آمد. روز قبل از بازی فقط به احترام فرهاد مجیدی تمرین کردیم و پس از تمرین صحبت شد که به اردو نرویم.

حسینی با رد شایعه تهدید شدن بازیکنان استقلال از سوی معاون باشگاه، گفت: ارزش پیراهن استقلال را می‌دانیم و متوجه هستیم که اول باید برای این تماشاگران بازی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز