خبرگزاری کار ایران

ابراهیم صادقی:

انگیزه‌ای برای بازی نداریم/ برای فصل بعد تصمیم نگرفته‌ام

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۶۶۳

سرمربی سایپا در مورد شرایط تیمش و همچنین برنامه‌های فصل آینده صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا ظهر چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان اظهار کرد: این آخرین بازی ماست و به دلیل اینکه رتبه ما خیلی تغییر نمی‌کند هم ما و هم تیم حریف انگیزه زیادی برای این بازی نداریم. سعی داریم از بازیکنان جوان‌تر استفاده کنیم. صنعت نفت در چند بازی اخیر نتایج خیلی خوبی گرفته است و بردهای خوبی داشته است. امیدوارم بازیکنانم مثل چند روز آینده با انگیزه باشند تا یک نتیجه خوب به دست بیاوریم.

وی در مورد فهرست خروجی تیمش بیان کرد: در این مورد هنوز صحبتی نشده است. بعد از این بازی باید بررسی کنیم. لیگ سال بعد خیلی سریع‌تر از سال‌های قبل آغاز می‌شود. فهرست ما هنوز مشخص نیست.

صادقی ادامه داد: آقای برجلو به عنوان دستیار در فصل بعد با ما می‌ماند. در زمینه مربی‌گری هم سعی می‌کنیم دستیاران خوبی را وارد کادر فنی می‌کنیم.

وی درباره عملکرد این فصل سایپا توضیح داد: ما فصل قبل را با رتبه چهارم تمام کردیم. دستاورد امسال سایپا فرصت دادن به بازیکنان جوان بود. ما ۵ بازیکن در تیم ملی امید و ۶ بازیکن در تیم ملی جوانان داشتیم ولی در نتیجه نتوانستیم مثل فصل قبل عمل کنیم اما جوانان خوبی به فوتبال ایران معرفی کردیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا اضافه کرد: مشکل من در تیم مشکل انگیزه است. تیم ما شامل بازیکنانی است که قراردادشان یک ساله است. در این مدت کوتاه ما نمی‌توانستیم کار بدنی انجام دهیم. سعی کردم این مشکل را با استفاده از بازیکنان جوان حل کنم. در مجموع از تلاش بازیکنانم راضی هستم. آن‌ها با تمام وجود تمرین می‌کنند. این برای من مهم است.

سرمربی سایپا در مورد رفتن بعضی از بازیکنانش از این تیم برای فصل بعد اظهار کرد: ما هم این شایعات را در فضای مجازی و رسانه ها شنیدیم و  بنده در جریان این موضوع نیستم.

وی در خاتمه گفت: سایپا تعامل بسیار خوبی با تمامی تیم های ملی دارد و امیدوارم این تعامل با حضور مارک ویلموتس به عنوان سرمربی جدید تیم ملی بیشتر شود و سایپا بتواند بازیکنان توانمند بیشتری را به عرصه فوتبال کشور معرفی کند.

گفتنی است؛ پائولو سرجیو، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان هم در این نشست خبری غیبت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز