خبرگزاری کار ایران

تجمع اعتراضی هواداران بارسلونا برابر خانه راکیتیچ

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۳۴۹

گروهی از هواداران دوآتشه تیم فوتبال بارسلونا برای نشان دادن اعتراض خود به حرکت اخیر هافبک کروات ‌تیم‌شان مقابل خانه او تجمع کردند.

به گزارش ایلنا، کمتر از یک روز پس از باخت 4 بر صفر بارسلونا در آنفیلد که باعث حذف این تیم از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد، تصاویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که راکیتیچ را خندان در یک فستیوال محلی در شهر سویه اسپانیا نشان می‌داد و این اتفاق نارضایتی هواداران بارسا را در پی داشت. ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا پس از باخت تیمش در آنفیلد به بازیکنان خود دو روز استراحت داده بود و راکیتیچ از این فرصت برای سفر به شهر تیم سابقش و حضور در یک جشن سنتی به‌همراه خانواده‌اش استفاده کرد. دیدن چهره خندان راکیتیچ در آن مراسم اما به مذاق هواداران بارسلونا خوش نیامد به همین دلیل آنها با تجمع مقابل منزل راکیتیچ از او خواستند درباره این اقدامش توضیح دهد، او هم به آنها گفت برای ملاقات خانواده‌اش به سویه رفته بوده و هرگز قصد بی‌احترامی و به سخره گرفتن احساسات هواداران را نداشته است. این گروه از هواداران بدون ایجاد دردسری دیگر برای راکیتیچ از او خواستند در مدت باقی‌مانده تا پایان فصل بیشتر به تیم تعهد نشان دهد.

تکذیب راکیتیچ

راکیتیچ اما خبر تجمع هواداران را تکذیب کرد و در این باره گفت: «من هیچ مشکلی با ابراز تاسف ندارم. من یک پدر و همسر هستم و خانواده برایم مهم‌ترین مساله است. سفرم هم به سویه برای بودن در کنار خانواده‌ام بود. در آنجا هم یکی از من خواست با او عکس بگیرم و من هم هرگز چنین درخواست‌هایی را رد نمی‌کنم. من حال هواداران را درک می‌کنم اما فوتبال صددرصد زندگی من است. نسبت به اتفاقی که افتاد مسوولم اما من فقط صلاح خودم و تیمم را می‌خواهم. خبر تجمع هواداران را هم نمی‌دانم از کجا درآمده است. آنجا دو نفر بودند که من آنها را می‌شناختم. آنها با من صحبت کردند. صحبت‌های‌‌مان خوب بود و آنها از من حمایت کردند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز