خبرگزاری کار ایران

راهیابی جودوکاران نابینا به فینال مسابقات گرند اسلیم باکو

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۳۴۲

سابقات جودوی گرند اسلیم نابینایان صبح امروزدر حالی در دو وزن منهای 90، و به علاوه 100 کیلوگرم آغاز شده است که هر دو نماینده کشورمان توانستند راهی فینال شوند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون نابینایان وکم بینایان وحید نوری، جودو کار نابینای وزن منهای 90 کیلوگرم در اولین دیدار خود در کمتر از دو دقیقه حریف برزیلی خود را ضربه فنی کرد و به مرحله دوم مسابقات راه یافت. وی در دومین دیدار خود مقابل حریفی از گرجستان و با ضربه فنی کردن وی به برتری رسید و پس از آن رقیب فرانسوی خود را از میان برداشت و راهی مرحله نیمه‌ نهایی مسابقات شد. نوری در مرحله نیمه‌نهایی در کمتر از یک دقیقه مقابل جودوکاری از روس به برتری رسید و راهی فینال شد. گفتنی است وحید نوری تا کنون تمامی رقبای خود رابا ضربه فنی کردن از میان برداشت و به فینال راه یافت .

 

محمدرضا خیرالله‌زاده، جودوکار وزن +100کیلوگرم ایران که در دور اول با قرعه استراحت روبرو بود و در دور دوم رقیب گرجستانی خود را مغلوب کرد ، و در مرحله نیمه نهایی برابر رقیبی از انگلستان به پیروزی رسید و فینالیست شد ،در فینال هم با حریف ازبکستانی شریپف به میدان خواهد رفت.

احسان موسی‌نژاد در وزن منهای 100 کیلوگرم نیز به دلیل نداشتن کلاس پزشکی از حضور در این مسابقات بازماند.

هر دو جودوکار کشورمان عصر امروز برای کسب مدال های طلا به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز