خبرگزاری کار ایران

باواریایی‌ها به دنبال ستاره ناراضی سیتیزن/ سانه در مسیر آلمان

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۹۱۶

حالا با علنی شدن نارضایتی سانه از وضعیت خود در منچسترسیتی، باشگاه‌های بزرگ اروپای به دنبال جذب این بازیکن هستند.

به گزارش ایلنا، لروی سانه ستاره آلمانی منچسترسیتی پس از اینکه برای تمدید قراردادش به توافق نرسید حالا در یک‌قدمی جدایی از باشگاه انگلیسی در تابستان قرار گرفته است.

لروی سانه که سال گذشته به عنوان برترین بازیکن جوان لیگ جزیره انتخاب گردیده بود تا سال 2021 با منچسترسیتی قرارداد دارد، اما به دلیل آنکه این بازیکن دستمزد بیشتری را طلب کرده که با مخالفت باشگاه روبه‌رو شده و از طرف دیگر با توجه به اینکه گواردیولا در این فصل بیشتر از برناردو سیلوا و رحیم استرلینگ استفاده کرده و سانه بیشتر بر روی نیمکت قرار گرفته، این ستاره برای فرار از نیمکت نشینی به فکر ترک این باشگاه افتاده است.

و حالا پس از نارضایتی ستاره آلمانی منچسترسیتی و رسانه‌ای شدن این اتفاق، باشگاه‌های مختلفی همچون پاریس سن ژرمن و بایرن مونیخ به دنبال جذب این بازیکن هستند، گفته می‌شود باشگاه بایرن مونیخ با قراردادی بزرگ به مبلغ 120 میلیون یورو به دنبال سانه است، همچنین سانه با 100 میلیون یورو ارزشمندترین بازیکن آلمانی در سال 2019 می‌باشد.

سانه در این فصل در 43 بازی برای سیتیزن به میدان رفته است که موفق شده 16 بار دروازه حریفان را باز کند و 14 بار نیز موفق به دادن پاس گل شده است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز