خبرگزاری کار ایران

منتظری: امیدوارم در شب سیاه فوتبال ایران شاهد چند استعفا باشیم / داوران ما یاد گرفته‌اند که فقط به استقلالی‌ها کارت بدهند / چه کسی پاسخگوی حق‌خوری استقلال است؟

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۱۵۸

کاپیتان و مدافع باتجربه استقلال می گویدچه کسی پاسخگوی حق‌خوری استقلال است و چه کسی باید جواب بدهد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پژمان منتظری کاپیتان و مدافع باتجربه استقلال پس از پایان بازی مقابل نفت آبادان از اتفاقاتی که در این بازی افتاده ناراحت است و معتقد است که یکی از تاریک‌ترین روزهای فوتبال ایران رقم خورده است. با منتظری درخصوص شرایط تیم و همچنین عملکرد داوری و اخراج مجیدی در بازی مقابل نفت آبادان صحبت کردیم.

* استقلال قهرمانی لیگ برتر را از دست داد؟

در بازی مقابل نفت آبادان اتفاقاتی در فوتبال ایران افتاد که می‌شود گفت با اختلاف تاریک‌ترین روز فوتبال ایران بود. نمی‌دانم در مورد چه کسی صحبت کنم! به چه کسی اعتراض کنم! اما این را می‌دانم که جای هیچ توجیهی نداشت. اتفاقی که در بازی مقابل نفت آبادان افتاد. به راحتی حق میلیون‌ها استقلالی خورده شد. من کاری به این موضوع ندارم که این تیم می‌توانست قهرمان شود یا خیر. ما امروز پنج داور داشتیم که دو تای آنها پشت دروازه حضور داشتند. آن توپ حتی نزدیک به اوت هم نبود که داور نتواند آن را تشخیص بدهد. متاسفانه اتفاقی افتاد که می‌شود سالها در موردش حرف زد؛ نه یک هفته نه دو هفته. متاسفانه ما امسال خیلی مشکل داشتیم. ما به اندازه کافی خودمان دل هواداران را خون کردیم اما قرار نیست کسان دیگری از بیرون از خانواده استقلال نباشند و این کارها را انجام بدهند و این بلاها را سر هواداران ما بیاورند. مطمئن باشید استقلال قویتر و بهتر از گذشته باز خواهد گشت. کسانی هم که حق هواداران را خوردند باید پاسخگو باشند. متاسفانه باشگاه استقلال، بازیکنان همه طرفداران جاهای دیگر سرشان گرم است. بین خودمان مشکلات وجود دارد و خیلی هم زیاد است. بین خودمان در حال بحث کردن هستیم حتی پیشکسوتان، مدیریت، بازیکن اما جای دیگر حق استقلال را می‌خورند و هیچ‌کس به دنبال گرفتن حق استقلال نیست. در نیم فصل ما دو بار شانس داشتیم که به صدر جدول نزدیک شویم. هم بازی مقابل پدیده در نیم فصل اول. روی غلطک افتاده بودیم و همان موقع هم من مصاحبه کردم و با آن اشتباهی که در آن بازی افتاد ما از کورس افتادیم. الان هم کورسوی امید داشتیم. امروز دیدید که متاسفانه چه اتفاقی افتاد. شاهد فوتبال کثیف بودیم. امروز یک بازیکن یک کاری کرده ثابت نشده 60 کمیته تشکیل می‌شود و از بازیکن جواب می‌خواهند. الان چه کسی پاسخگوی حق‌خوری استقلال است و چه کسی باید جواب بدهد؟ بگویید تا ما با او صحبت کنیم. اشتباهات داوری بازی را نفت را چگونه می‌خواهند توجیه کنند. مطمئن هستم بعد از بازی می‌گردند و من را پیدا می‌کنند و از من جواب می‌دهند ولی من حرفم را می‌زنم. هیچوقت خودم را نمی‌بخشم. در این چند سال خیلی اتفاقات را در استقلال دیدم. چهار سالش من نبودم و قطر بودم اما به گوشم رساندند. حرف نزدم و بابت همین هیچوقت خودم را نمی‌بخشم. مدتهاست که شبها به این مسائل فکر می‌کنم و همیشه پیش خودم شرمنده هستم که چرا آن موقع حرف نزدم. متاسفانه گذشت و به اینجا رسید. امیدوارم فصل را تمام کنیم آنهایی هم که می‌خواهند به خواسته‌شان برسند. امیدوارم آنها بنشینند و با خودشان خلوت کنند، منظورم با خانواده استقلال نیست و شاهد چند استعفا باشیم هرچند که این اتفاق هم به نفع استقلال نیست.

* راجع به یکسری افراد و اتفاقات صحبت کردی. می‌شود آن را کمی باز کنی؟ هواداران می‌خواهند بدانند که چه کسانی خیانت می‌کنند.

الان زمان مناسبی نیست. فقط می‌خواستم در مورد بازی صحبت کنم دیدید که چقدر موقعیت داشتیم که استفاده نکردیم. این مشکلی بوده که من حداقل در این دو سال اخیر آن را به چشم دیدم. مطمئن باشید صحبت خواهم کرد. در موردش فکر خواهم کرد و نمی‌خواهم موضوعات را ناقص بیان کنم.

* می‌خواستیم درخصوص این شوکی که به این وارد شد صحبت کنیم؛ رفتن شفر و آمدن مجیدی. نظرت چیست آیا این شوک مفید بود؟

من نمی‌خواهم در مقوله مربیان دخالت کنم. وظیفه‌ام بازی کردن در مستطیل سبز است. در بازی مقابل نفت آبادان، مجیدی باید چکار می‌کرد؟ 20 موقعیت داشتیم اما یکی از آنها تبدیل به گل نشد. باشگاه چنین تصمیمی را گرفته، بگذاریم کسان دیگری در این خصوص پاسخگو باشند.

* درمورد اخراج مجیدی از زمین چه نظری داری؟

نبودن سرمربی کنار زمین قطعا تاثیرگذار است. باید باهوش باشیم که این اتفاق در بازی بعدی به ما ضرر نزند. شما نگاه کنید چقدر راحت به بازیکنان استقلال در زمین کارت زرد می‌دهند.خودم یکی از بازیکنانی هستم که مخالف اعتراض کردن و کارت زرد گرفتن هستم اما داوران ما یاد گرفته‌اند که فقط به استقلالی‌ها کارت بدهند و هیچ‌کس هم نیست که به این مسئله رسیدگی کند و این اتفاق به سرمربی هم رسید به خاطر اینکه باشگاه استقلال چند دسته است. اگر همه یک تیم بشویم؛ از پیشکسوت گرفته تا مدیریت و همه تیم، دیگر به راحتی نمی‌توانند حق استقلال را بخورند. این بار اول نبود و مطمئن باشید بار آخر هم نخواهد بود.

* اشاره کردید به گل نزدن تیم. شما در همین دو بازی اخیر گل را می‌زنید اما نمی‌توانید از آن حفاظت کنید. این مشکل را در چه می‌بینید؟

این یک مقوله فنی است که خیلی باید در موردش صحبت شود. ما نباید به آن زودی در مقابل الدحیل گل می‌خوردیم اما شما مقابل یک تیمی بازی می‌کنید که میلیاردها تومان هزینه کرده است. آنها می‌آیند که مقابل ما پیروز شوند. در فوتبال حرف اول را استفاده کردن از موقعیت‌ها می‌زند اما نگاه کنید لیورپول سه گل مقابل بارسلونا دریافت می‌کند اما بارسلونا در بازی برگشت چهار گل دریافت می‌کند. تیم‌ها روی خط حمله سرمایه‌گذاری می‌کنند. من هیچوقت در مورد ضعف خط حمله صحبت نکردم. این یک ساختار است تیمی که حمله می‌کند باید ساختار حمله داشته باشد. تیمی هم که دفاع می‌کند باید ساختار دفاعی داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز