خبرگزاری کار ایران

توضیحات فخرالدینی درباره اتفاقات جنجالی ورزشگاه کربلا

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۰۵۴

بازیکن ذوب آهن گفت: احتمالا اعضا کمیته اخلاق از شرایط ورزشگاه الزورا خبر نداشتند که رشید را احضار کردند. شرایط ورزشگاه بسیار اسفناک بود و فقط دفاع از هم تیمی کردیم و کاری نکردیم که بخواهیم اینجا جواب پس بدهیم

به گزارش ایلنا، میلاد فخرالدینی پس از بازی ذوب آهن برابر فولاد که با برتری سه گله تیمش به پایان رسید، گفت: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و خوشحالیم که توانستیم آخرین بازی در فولادشهر را مقابل تیم خوب فولاد با پیروزی پشت سر بگذاریم و موقعیت آنچنانی به تیم.مقابل ندهیم. از طرف دیگر بسیار ناراحتیم که چرا بازی مهم ما از صداسیما پخش زنده نشد. حداقل شبکه اصفهان می توانست بازی را پخش کند.

هافبک ذوب آهن ادامه داد: ذوب آهن بازی بسیار خوب و راحتی است، اگر از شرایط ذوب آهن خبر داشتم خیلی زودتر به این تیم می آمدم. ذوب آهن همه امکانات را در اختیار دارد و مدیریت فردی مثل آذری هیچی کم ندارد و فوتبالیست در این تیم دغدغه فکری ندارد.

وی درباره شایعه رفتن سعید آذری از مدیرعاملی ذوب آهن، گفت: این مسئله باعث شده تا فکر بازیکنان و کادر فنی مشغول شود. حضور آذری به عنوان مدیرعامل خیلی می تواند به تیم کمک کند.

وی افزود: کسانی که می خواهند درباره رفتن آذری تصمیم بگیرند، باید روی این مسئله فکر کنند چرا که اتحاد تیم باعث شده تا تیم در نیم فصل نتایج فوق العاده بگیرد. شرایط ذوب آهن بسیار خوب است و.نیازی به تغییر ندارد.

فخرالدینی در پاسخ به سوالی درباره شرایط بازی الزورا و اتفاقات آن، تصریح کرد: از نیمه دوم انواع و اقسام توهین ها به زبان فارسی و عربی و به ایران و ایرانی انجام گرفت. توپ جمع کن ها در مقابل بازیکنان حرکات زشتی انجام می دادند. در صحنه ای که گل زدیم. فندکی پرت کردند و به سر من خورد، من همان فندک را به سوی خودشان پرت کردم. به قدری بد برخورد کرده بودند که دیگر تصمیم afc برایم مهم نبود.

بازیکن تیم ذوب آهن با اشاره به دعوت کمیته اخلاق از رشید مظاهری، تاکید کرد: احتمالا اعضا کمیته اخلاق از شرایط ورزشگاه الزورا خبر نداشتند که رشید را احضار کردند. شرایط ورزشگاه بسیار اسفناک بود و فقط دفاع از هم تیمی کردیم و کاری نکردیم که بخواهیم اینجا جواب پس بدهیم و امیدوارم مشکلی برای رشید پیش نیاید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز