خبرگزاری کار ایران

خلیل‌‌زاده: تیم ها مقابل ما مثل ببر می شوند/ امروز باید می‌بردیم و قهرمان می‌شدیم

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۰۳۳

مدافع پرسپولیس از نتیجه بازی با ماشین سازی ناراضی است.

به گزارش ایلنا، شجاع خلیل‌زاده در مورد بازی با ماشین سازی گفت: گل بدی خوردیم و این اتفاق است. موقعیت‌های زیادی داشتیم. امیدوارم در هفته بعد نتیجه بگیریم و قهرمان شویم.

وی در مورد ادامه رقابت قهرمانی هم توضیح داد: کاری به رقیبان نداریم. ما امروز باید می‌بردیم و قهرمان می‌شدیم اما از هواداران تشکر می‌کنیم. جواب این هواداران را با قهرمانی خواهیم داد. ما خسته‌ایم و از ابتدای فصل پشت سر هم بازی می‌کنیم.

شجاع خلیل زاده در مورد صحنه پنالتی هم بیان کرد: داور یکی پنالتی گرفت و دو پنالتی نگرفت. هم‌چنین او باید وقت اضافه بیش‌تری می‌گرفت. ما باید بیش‌تر گل می‌زدیم اما روز بد فوتبال ما بود.

سوال آخر از خلیل زاده در مورد دیدار پایانی پرسپولیس در جم بود که او توضیح داد: همه تیم‌ها مقابل پرسپولیس طوری بازی می‌کنند انگار بازی مرگ و زندگی‌شان است و برابر ما مثل ببر می‌شوند اما مقابل تیم‌های دیگر ۴ تا ۴ تا گل می‌خورند. همه بازی‌ها برای ما سخت است و بازی آسان نداریم.

خلیل‌زاده درباره تمدید قراردادش با پرسپولیس گفت: من دنبال ادا و اطوار نیستم که بگویم از تیم‌های دیگر پیشنهاد دارم. قرار است بعد از قهرمانی صحبتی داشته باشیم و به امید خدا برای چند سال در پرسپولیس بمانم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز