خبرگزاری کار ایران

حرف بزنیم کارت می‌گیریم اما تیم های دیگر فقط مانده داور را کتک بزنند

کریمی: نادیده گرفتن گل های استقلال عادی است / 6 داور چطور گل را ندیدند؟

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۰۲۷

هافبک استقلال تهران گفت: ما تلاش خود را کردیم و فرصت های خوبی داشتیم و 5 موقعیت خوب گلزنی ایجاد کردیم و گل سالم ما را نگرفتند. بازیکنان ما کوچکترین حرفی می زند داور کارت می دهد اما تیم های دیگر فقط مانده داور را کتک بزنند.

به گزارش ایلنا، علی کریمی در پایان دیدار با نفت آبادان گفت: هیچ تیمی در آبادان این اندازه به نفت آبادان فشار نیاورده بود. ما تیم برتر زمین بودیم و موقعیت های زیادی داشتیم. پنالتی و گل ما را نگرفتند و این عادی شده است. هند تیم حریف را نگرفتند و یک سری مسائل در بازی های دیگر رخ می دهد. کمیته داوران چه زمانی می خواهد رسیدگی کند؟ ما زحمت می کشیم و تلاش می کنیم و این داوری ها تا چه اندازه روی تیم ما تاثیر گذار است؟

وی ادامه داد: مربی جوان ما با امید آمده است اما وقتی گل ما را نمی گیرند روی آینده مربی و بازیکنان تاثیر گذار است.

کریمی در ادامه صحبت های خود اضافه کرد: 6 داور حضور داشت و 2 داور کنار خط حضور دارند اما چگونه گل را ندیدند؟ پس برای چه چیزی داوران حضور نداشتند؟ خط عرضی را باید می دیدند. بازی با پدیده نیز اتفاقات علیه ما رخ داد.

هافبک دفاعی استقلال در پایان اضافه کرد: ما تلاش خود را کردیم و فرصت های خوبی داشتیم و 5 موقعیت خوب گلزنی ایجاد کردیم و گل سالم ما را نگرفتند. بازیکنان ما کوچکترین حرفی می زند داور کارت می دهد اما تیم های دیگر فقط مانده داور را کتک بزنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز