خبرگزاری کار ایران

تارتار: جلوی پرسپولیس با تمام وجود می‌جنگیم / پیشنهاد تیم ملی امید رسمی نبود

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۰۲۳

سرمربی پارس جم جنوبی گفت: با من به طور رسمی برای تیم ملی امید صحبت نشده است، ولی این را بگویم که کار کردن برای تیم ملی افتخار است.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی جم پس از تساوی تیمش مقابل تراکتورسازی گفت: بازی دو نیمه متفاوت داشت و تراکتور توانست در نیمه اول به گل برسد. در نیمه دوم تغییراتی در روند بازی ایجاد کردیم و موفق شدیم به گل برسیم و اگر بازیکنان ما کمی دقت می‌کردند می‌توانستیم به برد برسیم. به بازیکنان خودم تبریک می‌گویم که بازی بسیار خوبی از خود ارائه دادند و به داوران بازی تبریک می‌گویم که قضاوت بی نقصی داشتند.

او افزود: ما در تعطیلات نیم فصل یک بازی دوستانه مقابل تراکتور انجام دادیم و شناخت خوبی از نقاط ضعف و قوت این تیم داشتیم و اگر بازیکنان دقت می‌کردند، می‌توانستیم به برتری برسیم. به هر حال تراکتور تیم قابل احترامی است.

تارتار ادامه داد: کل قراردادهای بازیکنان و کادر فنی پارس جنوبی، حدود ۱۰ میلیارد است که به اندازه قرارداد یک بازیکن تیم‌های دیگر است که آن هم فقط ۳۰ ۴۰ درصد پرداختی داشته اند. این موضوع باعث شد تمرکز از تیم ما دور شود و چندین اعتصاب را شاهد بودیم. هدف ما این است که بازی‌های شرافتمندانه ای ارائه دهیم و از همین جا قول می‌دهم که در بازی پایانی نیز با تمام وجود بجنگیم و سرنوشت بازی دست خدا باشد.

سرمربی پارس جنوبی جم خاطرنشان کرد: با این اوضاع، در فصل آینده در این تیم حضور ندارم و از شرافت تک تک بازیکنان قدردانی می‌کنم که با این وضعیت، توانستند نتایج خوبی بگیرند. از هواداران تیم پارس هم تشکر می‌کنم که پشتیبان ما بودند.

وی افزود: ما امروز تیم برتر میدان بودیم، اما خوب نیست که در خصوص نقاط ضعف این تیم صحبت کنم؛ چرا که یک بازی دیگر این تیم باقی مانده است و تراکتور هنوز شانس کسب سهمیه را دارد.

مهدی تارتار در ادامه اظهار کرد: کسانی که مرا می‌شناسند، می‌دانند که همیشه نان حلال به خانه ام برده ام و قول می‌دهم در بازی بعدی، با شرافت مقابل پرسپولیس بازی کنیم.

سرمربی پارس جم در خصوص وضعیت سرمربی تیم ملی گفت: خیلی بد است که هنوز تیم ملی ما سرمربی ندارد و باید تکلیف نیمکت تیم ملی به زودی مشخص شود و به نظرم، مربیان داخلی خوبی نیز وجود دارد که می‌توانند نتایج خوبی بگیرند؛ البته انتظارات از تیم ملی بالاتر رفته است.

با من به طور رسمی برای تیم ملی امید صحبت نشده است، ولی این را بگویم که کار کردن برای تیم ملی افتخار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز