خبرگزاری کار ایران

زیدان: قول می‌دهم فصل بعد فصل رئال مادرید باشد

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۹۸۱

زیدان سرمربی کهکشانی در کنفراس خبری پیش از دیدار با رئال سوسیداد حاضر شد.

به گزارش ایلنا، دو تیم رئال مادرید و رئال سوسیداد  یک شنبه از هفته سی و هفتم لالیگا در ورزشگاه خانگی رئال سوسیداد به مصاف یکدیگر خواهند رفت. زیدان سرمربی کهکشانی‌ها در کنفراس خبری پیش از دیدار حاضر شد و به سوال خبرنگاران پاسخ داد.

وی در مورد اهمیت لالیگا گفت: قهرمانی در لیگ قهرمانان کار دشوار و سختی است چه برسد که شما بتوانید سه سال پیاپی در آن قهرمان شوید و همه ما می‌دانیم که کار بسیار بزرگی انجام داده‌ایم و این یک افتخار بسیار خاصی است و ما برای آن ارزش بسیاری قائل هستیم، اما تمامی جام‌ها برای ما مهم هستند  ولی این کار بسیار دشواری است تا بتوان اهمیت لالیگا را به هواداران توضیح داد اما حضور و اهمیت لالیگا یک بحث روزمره‌ای است که شما با آن درگیر هستید و به شما اجازه می‌دهد تا در فرم خوبی قرار داشته باشید تا در دیگر تورنمنت‌ها هم عملکرد خوبی داشته باشید، و این را باید بدانیم که حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا تغییری در وضعیت ما و فصلی بدی که سپری کردیم، به وجود نمی‌آورد، من در جایگاهی قرار ندارم که بگویم انتقادات از واولرده درست است یا خیر ولی کار او فوق العاده بوده است و نمی‌شود در کار اور تردید کرد بعضی مواقع این اتفاقات در مادرید نیز پیش می‌آید. من این مژده را به هواداران می‌دهم که در فصل بعد شور و شوق و انگیزه فراوانی برا موفیقت داریم چرا که وضعیت رئال همواره در حال پیشرفت است.

وی در ادامه در مورد حضور بیل در فصل بعد گفت: برای من مهم نیست که رسانه‌ها و مدیر برنامه‌های او چی می‌گویند هر کس در جایگاه خودش قرار دارد و کار خودش را می‌کند و من نیز مربی بیل هستم، بین من و او صحبت‌های شده که کاملا خصوصی است و بین ما می‌ماند اینکه او در رئال می‌ماند یا خیر به من و او مرتبط می‌شود شما هر چه دلتان می‌خواهد بنوسید ما به آن اهمیت نمی‌دهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز