خبرگزاری کار ایران

نفت آبادان با ۴ برد متوالی به استقلال رسید

اولین آزمون فرهاد خارج از آزادی/به دنبال کسب سهمیه در آبادان

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۷۰۹

آبی پوشان برای کسب سهمیه و رزرو کردن بی قید و شرط پلی‌آف فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا باید همین جایگاه سوم را سفت بچسبند و قافیه را به پدیده و تراکتورسازی نبازند.

به گزارش ایلنا، استقلال در نیم‌فصل دوم3 مرتبه فرصت داشت تا با پیروزی و کسب 3 امتیاز خودش را به عنوان یکی از‌شانس‌های اصلی و جدی قهرمانی در لیگ هجدهم مطرح کند، اما باخت دربی و پس از آن تساوی با سایپا و کمی بعد از آن شکست مقابل پدیده مشهد رویای قهرمانی را آبی پوشان را به باد داد و منجربه برکناری وینفرد شفر شد.

با این وجود استقلال هنوز روی کاغذ‌شانس قهرمانی دارد و ممکن است معجزه وار در پایان لیگ بالاتر از پرسپولیس و سپاهان جام قهرمانی را تصاحب کند. فرهاد مجیدی و شاگردانش حتی اگر به معجزه‌امید و اعتقادی هم نداشته باشند در 2 بازی باقیمانده باید با تمام توان برابر صنعت نمفت آبادان و سپیدرود رشت قرار بگیرند. آبی پوشان برای کسب سهمیه و رزرو کردن بی قید و شرط پلی‌آف فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا باید همین جایگاه سوم را سفت بچسبند و قافیه را به پدیده و تراکتورسازی نبازند.

این آخرین بازی خارج از خانه استقلال در لیگ هجدهم است و اگر دست پر به تهران برگردند، باتوجه به بازی مستقیم سپاهان و پدیده در مشهد بیش از هر زمانی به قرار گرفتن در رتبه‌های دوم یا سوم لیگ امیدوار شود و از آن طرف نیم نگاهی هم به بازی پرسپولیس داشته باشد تا شاید با لغزش این تیم‌شانس بسیار ضعیف قهرمانی اش تاهفته آخر لیگ و به صدا درآمدن سوت قهرمانی پابرجا بماند. شاگردان فرهاد در شرایطی امروز برای حفظ کسب سهمیه آسیایی برابر نفت آبادان قرار می‌گیرند که حریف وفا هخامنش مدافع اصلی را در ترکیب ندارد. از این طرف الهیار فرشید اسماعیلی، صیادمنش، محسن کریمی، فرشید باقری، رضا کریمی و طارق همام غایبان استقلال هستند. همچنین میثم تیموری و فرشاد محمدی مهر نیز، از لیست 18نفره این بازی خارج شدند.

حریف امروز استقلال با درخشش ماریو بالوتلی مهاجم برزیلی خودش در 4 بازی اخیر خودش در خانه پارس‌جنوبی جم را یک ب صفر شکست داد، میزبانش فولاد را 4 بر یک درهم کوبید، درآبادان نفت مسجد سلیمان را 3 با نتیجه قاطع 3 بر یک از پیش رو برداشت و نساجی را در خآن‌هاش با نتیجه 2 بر یک از پیش رو برداشت. شاگردان پائولو سرجیو بعد از 4 برد متوالی برابر فرهاد مجیدی و استقلالی قرار می‌گیرند که نماد‌شان عدد 4 است.

در نقطه مقابل استقلال که با فرهاد مجیدی سرمربی موقت و جدیدش درخانه استقلال خوزستان را 4 بر 2 برده و برابر الدحیل یک بر یک متوقف شد، در سومین بازی برابر زرد پوشان آبادانی قرار می‌گیرد. باید دید فرهاد و نیم خسته‌اش در اولین تجربه سرمربیگری او در یک بازی خارج از خانه چه نتیجه ای برابر نفت سرحال و اوج گرفته کسب می‌کند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز