خبرگزاری کار ایران

تصمیم عجیب کادرفنی پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۳۱۳

بعد از باخت در تاشکند نخستین خبری که از طریق سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اعلام شد این بود که تمرینات این تیم تا پایان فصل پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این تصمیم در حالی اتخاذ شد که پرسپولیس دو بازی در لیگ، یک بازی در لیگ قهرمانان و حداقل یک دیدار در جام حذفی خواهد داشت و دو هفته دیگر باید تمرین کند که محروم شدن هواداران از حضور در تمرینات این دو هفته عجیب و غیر منطقی به نظر می‌رسد.

هر چند اعلام شد این تصمیم کادر‌فنی پرسپولیس بوده اما بعید است برانکو چنین تصمیمی اتخاذ کرده باشد چرا که اساسا ارتباط بسیار خوبی با هواداران دارد و احتمالا این مساله از طرف باشگاه به برانکو اعلام شده و او هم پذیرفته است تا از امروز تمرینات تیمش بدون حضور تماشاگر و اهالی رسانه برگزار شود.

به نظر می‌رسد مدیران باشگاه بعد از شکست در پاختاکور ترسیده‌اند که مبادا هواداران با حضور در محل تمرین به اعضای تیم اعتراض کنند و حاشیه ایجاد شود. شاید هم برای حفظ آرامش در راه قهرمانی طی بازی‌های باقیمانده چنین تصمیمی اتخاذ کرده‌اند که البته چندان طبیعی و منطقی به نظر نمی‌رسد.

به هر حال از دیروز فضای ورزشگاه شهید کاظمی سوت و کور بود که این مساله در آستانه بازی‌های بزرگ باقیمانده فصل کمی عجیب به نظر می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز