خبرگزاری کار ایران

در حکم او یکسال زندان نیست

وکیل قائدی: هیچ وقت اینقدر مطمئن نبودم که موکلم بی گناه است

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۱۱۵

وکیل قائدی معتقد است در دادگاه تجدید نظر رای بر می‌گردد.

به گزارش ایلنا،سرانجام دادگاه حکم مهدی قائدی صادر کرد که و با مقصر دانستن این بازیکن در ماجرای تصادف منجر به فوت احمدرضا شاکر به دلیل رانندگی بدون گواهینامه این بازیکن را به یکسال حبس تعزیری، 200 ساعت کار اجباری در مدارس فوتبال و پرداخت دیه محکوم شد و باید خسارت وارد شده به ماشین را هم جبران کند.حکم دادگاه صادر شده‌اما نادر آران وکیل قائدی همچنان بر بی گناهی موکلش اصرار دارد و معتقد است در دادگاه تجدید نظر این رای بر می‌گردد.

 

سرانجام رای مهدی قائدی صادر شد و دادگاه او را مقصر شناخت. چه نظری درباره حکم صادر شده دارید؟

این رای هنوز به من ابلاغ نشده و خودم هم در فضای مجازی از آن مطلع شدم. هر زمان که حکم به دستمان برسد درخواست تجدید نظر خواهیم کرد. من وکالت پرونده‌های زیادی را بر عهده داشتم اما در هیچ کدام از آن‌ها اینقدر مطمئن نبودم که موکلم بی گناه است. مطمئن هستم که به زودی حکم برائت قائدی می‌آید.

 

یکسال حکم زندان برای قائدی بریده‌اند. این موضوع فوتبال این بازیکن را نابود نمی‌کند؟

در حکم قائدی یکسال زندان نیامده است. او فقط باید 200 ساعت در مدارس فوتبال رایگان آموزش دهد.

 

اگر قرار باشد 200 ساعت آموزش رایگان بدهد و در یک مدرسه فوتبال کار کند آنوقت نمی‌تواند برای استقلال بازی کند. تکلیف قرارداد او با این باشگاه چه می‌شود؟

در حکم صادر نشده نیامده است که در کدام شهر باشد. او می‌تواند در یکی از مدارس فوتبال محل اقامت اش این 200 ساعت کار اجباری را پشت سر بگذارد. از طرف دیگر همان طور که گفتم کاملا خوشبین هستم که این حکم در دادگاه تجدید نظر عوض خواهد شد.

 

به لحاظ مالی هم قائدی حسابی ضرر کرد و باید پول سنگینی برای دیه و خسارت ماشین پرداخت کند؟

مبلغ دیه را قائدی نمی‌دهد. این پول از یک صندوق پرداخت می‌شود و مهدی به صورت قسطی آن را تسویه می‌کند.

 

شما 2 شاهد داشتید که قرار بود شهادت بدهند در صحنه تصادف مهدی پشت فرمان نبوده استو مثل این‌که آن‌ها حاضرنشدند در دادگاه حاضر شوند که قائدی تبرئه نشده است؟

این‌طور نیست. همان گونه که گفتم بعد از این‌که حکم به دست مان رسید درخواست تجدید نظر می‌کنیم و اطمینان دارم که با توجه به دلایل و مستنداتی داریم رای به سود قائدی بر می‌گردد. برای من محرز است که رای صادر شده در دادگاه تجدید نظر بر می‌گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز