خبرگزاری کار ایران

سعید آذری خبر داد:

محل بازی ذوب آهن - النصر تغییر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۰۶۷

مدیرعامل ذوب آهن با توجه به اتفاقات رخ داده در دیدار با الزورا اعلام کرد محل میزبانی از نماینده عربستان را از ورزشگاه کربلا به محل دیگری تغییر می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سعید آذری، مدیرعامل ذوب آهن با انتشار متنی در صفحه شخصی خودش در واکنش به اتفاقات رخ داده در ورزشگاه کربلا و در بازی با الزورا اعلام کرد محل میزبانی از النصر عربستان را تغییر خواهد داد. ذوبی ها ورزشگاه کربلا را معرفی کرده بودند ولی شرایط بازی با الزورا نشان داد شرایط تامین امنیت در این ورزشگاه وجود ندارد.

محل بازی ذوب آهن - النصر تغییر می‌کند

آذری در این پست نوشت:

بیرون گود نشستن و قضاوت کردن تا کی

 

شب گذشته یکی از حولناکترین شبهایی بود که در کسوت یک مدیر کنار قهرمانانمان بودم، شبی تلخ وشیرین.

شیرین برای مبارزه ای شرافتمندانه و دفاع از عزت ورزشی اصفهان و ایران و صعود به دور بعدی جام باشگاه‌های آسیا به عنوان تنها نماینده کشور

تلخ از اینکه هم مورد ضرب و شتم قرار گرفتیم و هم مورد قضاوت بالا نشینان گودی قرار گرفتیم که بوی خون و مرگ میداد.

گروهی که از خود بیخود شده بودند و تاب تسلیم در برابر گاندوی سبز را نداشتند به درون گودال مرگ حمله ور شدند و بازیکنان را مضروب کردند، به خانواده آنان توهین کردند و قصد داشتند بدتر از این کنند.

تصاویری مهندسی شده بیرون آمده از دل حادثه اما  نشان از چیز دیگری دارد، اکه ماهیت اصلی آن دفاع است از خود و از هم تیمی، شاید در اولین نگاه برداشت دیگری داشته باشیم، ولی حمله وران با انواع و اقسام اشیا و اسلحه سرد بی رحمانه و از خود بیخود شده به بچه ها حمله کرده بودند، راستی چرا اینقدر آسان به ما رسیدند وسط زمین؟

 ما ناچار به دفاع بودیم در مقابل آنها و جانانه دفاع کردیم مانند آن روزها.

در تصاویر می توان دید که ملکی و نژاد مهدی و رشید مورد حمله هستن و میلاد در حال دفاع از هم تیم‌هایش.

حرمت زمین و زمان و انسان را نگه نداشتند، رسیده بود بلایی اما گذشت بر خیر. خدا را شکر که فرزندانمان به سلامت بازگشتند از این جنگ نابرابر، جنگی که می توانست اثرات مخربی داشته باشد ولی خدا ی ما حافظ ما بود.

نمی خواهم دفاع بیهوده کنم ولی اگر دفاع نمی کردیم اکنون عزادار باز میپشتیم  و چه کسی پاسخ گو بود، خدا را شکر در جایی متوجه شدیم که آنها میزبان بودند و ما مجبور برای بازی ولی گذشت به خیر ودیگر جای ریسک و قهرمان بازی نیست نمی توان با دست خود فرزندانمان را به مسلخ ببریم.

تهدیدات ادامه دارد و من مسول، نمی خواهم شرمنده خانواده بازیکنان، کادر اجرایی و هوادارانمان باشم در دین مبین اسلام هم آمده است دفاع از جان و مال و سلامت مردم وظیفه هر مسلمان است و من دفاع میکنم.

بازی بعد نمی‌توانیم خطر کنیم و عقل حکم می‌کند از خطر دور کنیم فرزندانمان را به عنوان یک مسلمان و مدیر،بنابراین و با توجه به شرایط پیش آمده بازی بعدی با النصر عربستان در جایی به غیر از کر بلای معلی برگزار خواهد شد. ولی نیت ما همواره حسینی و حسینی خواهد ماند

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز