خبرگزاری کار ایران

در تبریز برای کسی مهم نیست چه تیمی قهرمان می‌شود

زاهدی: هرکس می‌گوید به سپاهان راه دادیم یک بار دیگر بازی را ببیند/ نمی‌گذاریم پرسپولیس راحت ما را ببرد

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۹۰۷

مدافع ماشین سازی در مورد بازی مقابل پرسپولیس و حواشی دیدار گذشته تیمش صحبت کرد.

مسیح زاهدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط این روزهای ماشین سازی اظهار داشت: شرایط خوبی داریم و تمرینات با جدیت دنبال می‌شود و قصد داریم نتایج نه چندان خوب هفته‌های اخیر را جبران کنیم و در دیدار حساسی که داریم یک بازی خوب ارائه دهیم و با امتیاز برگردیم.

وی در مورد حاشیه‌هایی که بعد از بازی با سپاهان ایجاد شد گفت: بنده خدا بهزادی کریمی یک حرفی زد و بعد از آن هرچقدر خواستند جنجال ایجاد کردند و حتی شنیدم باشگاه پرسپولیس شکایت کرده است. اگر پرسپولیسی‌ها فکر می‌کنند ما به سپاهان راه دادیم معنی‌اش این است که بازی را ندیدند. ما چندین موقعیت داشتیم و اگر کمی خوش شانس بودیم می‌توانستیم به بازی برگردیم و حتی پیروز شویم ولی بدشانس بودیم که هم گل اول را زود خوردیم و ریتم بازی از دستمان خارج شد و هم گل دوم را زمانی خوردیم که همه تیم در حمله بود و روی ضد حمله غافلگیر شدیم. اگر دقت کنید من و چند مدافع دیگر تیم هم جلو بازی می‌کردیم و خودم موقعیت گل داشتم که با بدشانسی وارد دروازه نشد.

مدافع ماشین‌سازی در مورد اینکه گفته شده در تبریز قهرمانی سپاهان به پرسپولیس ترجیح داده می‌شود گفت: اصلاً چنین مسائلی نیست و در تبریز همه فکر تیم‌های خودشان هستند و برای کسی فرقی ندارد پرسپولیس قهرمان شود یا سپاهان. پرسپولیس سرنوشتش دست خودش است و اینطوری نیست که ما تعیین کنیم کدام تیم قهرمان می‌شود. ما در ماشین سازی فقط برای آبرو و شرف خودمان بازی می‌کنیم و سعی می‌کنیم با نتایج خوب در دیدارهای باقی مانده تا حد ممکن در جدول بالا برویم و اگرهم بخواهیم به نتایج سایر تیم‌ها اهمیت بدهیم برای تراکتورسازی است که تیم همشهری ما است و اتفاقاً اگر سپاهان را می‌بردیم شانس سهمیه تراکتورسازی بیشتر می‌شد.

زاهدی در مورد تقابل با پرسپولیس در آزادی هم خاطرنشان کرد: بازی سختی داریم و پرسپولیس می‌آید تا در این بازی قهرمانی خودش را مقابل هوادارانش مسجل کند و انگیزه زیادی برای این بازی دارد و همین موضوع کار ما را سخت می‌کند ولی این را بگویم که سوای نتیجه بازی روز سختی برای آنها رقم خواهیم زد و اجازه نمی‌دهیم به سادگی از این بازی امتیاز بگیرند و پیروز شوند. ما سال گذشته هم فاصله‌ای تا بردن پرسپولیس نداشتیم و در دقیقه 96 گل خوردیم در حالیکه وقت های اضافه 4 دقیقه بود.

وی در مورد احتمال اینکه طرفداران تراکتورسازی برای حمایت از آنها به آزادی بروند گفت: این بازی برای تراکتوری‌ها اهمیتی ندارد چون شانس قهرمانی ندارند و پرسپولیس رقیب آنها نیست و فکر نمی‌کنم در آزادی کسی برای طرفداری از ما بیاید چرا که پرسپولیس شانس قهرمانی دارد و هوادارانش می‌آیند جشن بگیرند و احتمالا ورزشگاه را پر می‌کنند.

مدافع ماشین سازی در مورد شایعاتی مبنی بر واگذاری امتیاز ماشین سازی توسط زنوزی و تکلیف خودش برای ماندن در این تیم عنوان کرد: من از این مسائل خبر ندارم ولی فکر نکنم آقای زنوزی تیم را واگذار کند. به هر جهت اگر تیم واگذار شود بعید می‌دانم بمانم. من یک فصل دیگر قرارداد دارم و تکلیفم در پایان فصل مشخص می‌شود. پیشنهاداتی دارم که از خارج از کشور هم هست و باید در پایان فصل ببینم چطور می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز