خبرگزاری کار ایران

قلعه‌نویی - فغانی؛ ژنرال و قلدرخان به هم رسیدند

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۸۰۲

قلعه‌نویی آخرین باری که فغانی بازی تیم او را سوت زده بود با عنوان قلدرخان از این داور یاد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با اعلام اسامی داوران هفته بیست و نهم لیگ برتر مشخص شد دیدار حساس و سرنوشت‌ساز پدیده - سپاهان در مشهد با قضاوت علیرضا فغانی همراه خواهد شد.

این انتخاب با توجه به درگیری‌های به وجود آمده میان قلعه‌نویی و فغانی در بازی رفت مقابل پرسپولیس کمی بحث برانگیز است.

در آن دیدار در حالیکه بازی داشت با برتری یک بر صفر سپاهان به پایان می‌رسید، پنالتی مشکوکی برای سرخپوشان گرفته شد و کار به تساوی کشید و بعد از این بازی بود که موج انتقادات قلعه‌نویی از فغانی شروع شد.

قلعه‌نویی علاوه بر نحوه قضاوت فغانی، به رفتار او در زمین با بازیکنان و سایر عوامل انتقاد داشت و او را به دلیل رفتار تندش "قلدرخان" خطاب کرد و عنوان کرد به فوتبال ایران نگاه از بالا به پایین دارد.

چندی بعد قلعه‌نویی اعلام کرد 3 داور را به خاطر اشتباهاتشان هرگز نمی‌بخشد که یکی از آنها فغانی بود. انتقادی که این بار توسط فغانی بی جواب نماند و کار به جرو بحث روی آنتن زنده رادیو کشیده شد و طرفین از خجالت هم در آمدند.

حالا بعد از مدت‌ها این دو نفر قرار است در بازی پدیده - سپاهان رو در رو شوند و باید دید اختلافات قدیمی دوباره شعله ور می‌شوند یا روز آرامی میان آنها شاهد هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز